thomaso.O Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Jeg og en kamerat har "fikset" opp en renault 5 som jeg hadde stående, og den skal fra uken av brukes som russebil. Har stått og kikket litt på bilen, og syns det er for høyt fra bakken og oppp til fangerne ;) Lurte derfor på om noen hadde noen fikse ideer om hvordan/hva vi kunne brukt til å lage front/hekk/side skjørt av... Har grublet ganske mye, men kommer ikke på noe!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Jeg og en kamerat har "fikset" opp en renault 5 som jeg hadde stående, og den skal fra uken av brukes som russebil. Har stått og kikket litt på bilen, og syns det er for høyt fra bakken og oppp til fangerne ;) Lurte derfor på om noen hadde noen fikse ideer om hvordan/hva vi kunne brukt til å lage front/hekk/side skjørt av... Har grublet ganske mye, men kommer ikke på noe!! Ikke ødelegg r5'n med noe tull, og ikke noe glassfiber heller.. Om dere skal lage den fin kjøp heller et stilig stylingkit til den! er det gtt? Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 vinkelsliper... kutt en ring eller to... onkel liker det ikke... men hvis du skal bare herje den i filler så kan du jo bare flytte fangeren ned... få se non bilder Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaso.O Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 er en renault 5TL Vi har ikke planer om å legge så mye penger i den, men skal innom en lokal stylingforhandler i morgen og høre om han er villig til å sponse, evt gi noen gode rabatter... ;) Kan poste bilder når den blir ferdig :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cbnet Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Jeg har selv en TS i strøken stand jeg skulle gjerne gjort noe med men gidder ikke kjøpe kit til den.. blir moro å se hva dere får til. Siter [-] Golf-II cl 1.6 - 1986 [X] Audi 80cc - 1986 [X] Renault 5 TS - 1986 [X] Peugeot 307 XSI - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 jeg har en turbo front liggende da... med litt skader i... Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cbnet Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Du har ikke bilde? :) Siter [-] Golf-II cl 1.6 - 1986 [X] Audi 80cc - 1986 [X] Renault 5 TS - 1986 [X] Peugeot 307 XSI - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 egentlig ikke.... det er en helt standard phase 1 turbo front... med rød list.. hvit sådan.. helt brukendes. men jeg skal ha helt uber orginal bil igjen, så jeg må ha ny... skal se om jeg kan få tatt no bilder. Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 jeg skal få tatt non bilder av fronten å lagt ut... en kompis av meg lånte bilen å gikk i grøfta i snøføyka.. helt kurant å få på og i stand tror jeg.. har egentlig ikke kikka så mye på den, jeg bare la den i boden å furta litt før jeg jakta ned en TL front på ei hugge..:\ men i allefall.. bilder kommer Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaso.O Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Jaja... status per idag er at vi har montert inn anlegg og bilen har fått skilter :) Anlegget består av 2x12" bassere og 2 x Alpine typeS 6x9 høytalere... har koblet det på en Alpine v12 firekanals forsterker... Spiller ufattelig bra, hvertfall mer en godt nok for den lille bilen :D Brukte ettermiddagen på å få tilpasset en Opel Vectra A leppe og sideskjørter ;) Ble faktisk relativt bra... selfølgelig ikke perfekt finish, siden vi har dårlig tid fra før av... bilen blir "lakket" i løpet av morgendagen... skal se om jeg får lagt inn noen bilder når den er ferdig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Kult:) Type s? Hvilke er det? de nyeste grå? Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Drit i det, tenkte på subbene jeg nå, men kom på at det var de med blå merke.. Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 jeg så forresten på fronten i dag.. å den så egentlig ikke ut... så det er ikke noe dere vil ha... Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Lenge til bilder? :) Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 forresten.. noen som veit hvor jeg får wide body kit til R5`en? ala turbo og turbo2 ? få masse url`er! :D Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg