thorh Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 nå har jeg kjøpt meg senkesett. 35mm jamex fjærer. hørt noe om at jeg må stille inn lysa? stemmer det.? også er det noen som har en grei forklaring på hvordan en som aldri har bytta fjærer på en bil før skal klare det?;) Siter [x] 95 Ford Mondeo 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 nå har jeg kjøpt meg senkesett. 35mm jamex fjærer. hørt noe om at jeg må stille inn lysa? stemmer det.? også er det noen som har en grei forklaring på hvordan en som aldri har bytta fjærer på en bil før skal klare det?;) Senker du bilen foran og bak, så tror jeg ikke du trenger å tenke så mye på lysa, du ser jo sjøl om det lyser bra eller ikke, og om du blender noen. Senket min egen bil 60mm uten å justere lysa, fungerte greit det. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Let litt lenger ned i listen her på mondeo-forumet.. Der mener jeg at jeg la ut noen bilder og forklarte litt.. Edit: Her er tråden Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorh Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 DER VAR DEN JA,,! viste jeg hadde sett den et sted.. takker og bukker;) Siter [x] 95 Ford Mondeo 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg