MSpeed Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 jeg og noen kamerater var i Sandvika idag og bestemte oss for å sjekke om det var noen i KG, som det ikke var. men det sto en Rød New Beetle med bodykit og hele pakka. sto noe på panseret men husker ikke hva. den hadde noen utrolig fete felger og var sota på alle rutene.. noen som vet hvem det er sin? så også en Gul Golf 2 mer rallye seter, sto parkert ved siden av Beetlen.. så også Horvald(?) sin 200sx s14a kjøre over en av bruene fra Storsenteret.. utrolig feit bil!! med digg lyd! Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jin_X Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Var i samme parkeringshus som deg i dag jeg å =) Så begge bilene, den røde new beetle er fra Hønefoss området etter det jeg vet. Står XXL på panseret Hvis jeg ikke tar feil så er den gule golfen også fra Hønefoss området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 når var du der? var faktisk utrolig fet den beetlen. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
98GTwagon Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Espen fra Hønefoss kjører XXL Beetle'n.. Strøken bil det ja !! Siter :fingers: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeR Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 så denne bobla i går... kjørte forbi suppa...ganske fet for en vag.... Siter *-98 Dodge Durango 5.2 V8 Magnum *-92 Honda Civic EG8 *-88 Honda Civic EC9(Savner den...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jin_X Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 når var du der? var faktisk utrolig fet den beetlen. Jeg var å så Hide and Seek kl 21:00 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 forklar KG og suppa! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 forklar KG og suppa! KG - Kommunegården Suppa - Statoil Sandvika, orker ikke forklarer hvorfor den har fått navnet suppa.. Så den bobbla flere ganger i fjor i sandvika. Utrolig pen bil, men de xenonslysa hans, de lyser ikke akkuratt der de skal... (oppi i ansiktet mitt f.eks.) hvis den golfen var gull/gul aktig med g60/vento/rallye front har jeg sett den på bærums verk et par ganger. utrolig fet golf.. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 nei den var helt gul, med vanlig golf front.. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Her er den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Bortsett fra catkiller'n forran så var den sinnsykt fet..! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Noen som vet specs? Noe gjort med motoren? Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grandiosa Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Noen som vet specs? Noe gjort med motoren? Kjenner ikke fyren men jeg er medlem i VACN så jeg sjekka opp litt i familiealbumet der og fant litt specs. Motor: 1,9TDI, større intercooler, KW luftfilter, 2,5" effektanlegg, chip Eksteriør: Dietrich widebody kit (15cm bredere enn original), xenon i spredere og kjørelys, egenprodusert vinge på bagasje (RSI look) Felger/dekk: 19x9 med 235/35 R19 foran 19x10 med 265/35 R19 bak Understell: justerbart+ større stab stag og tynn driv aksling på høyre side. Stereo/Multimedia: Kenwood Tv/DVD/NAV, front og bak komp. sett og basshøytaler type R + Alpine V12 forsterkere, playstation 1 + m.m Takk til: -Norsk Bildelesenter -Steffen lyd & bilde -Knut Berglind -Bergheim autolakk -Hamax Siter Ugly is in! - 09 Scirocco, 82 Golf C x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6 VWAUDI-Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Kjenner ikke fyren men jeg er medlem i VACN så jeg sjekka opp litt i familiealbumet der og fant litt specs. Motor: 1,9TDI, større intercooler, KW luftfilter, 2,5" effektanlegg, chip Eksteriør: Dietrich widebody kit (15cm bredere enn original), xenon i spredere og kjørelys, egenprodusert vinge på bagasje (RSI look) Felger/dekk: 19x9 med 235/35 R19 foran 19x10 med 265/35 R19 bak Understell: justerbart+ større stab stag og tynn driv aksling på høyre side. Stereo/Multimedia: Kenwood Tv/DVD/NAV, front og bak komp. sett og basshøytaler type R + Alpine V12 forsterkere, playstation 1 + m.m Takk til: -Norsk Bildelesenter -Steffen lyd & bilde -Knut Berglind -Bergheim autolakk -Hamax Tynn drivaksling på høyre side??? høres ikke helt optimalt???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grandiosa Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 nei, ikke spør meg... bare overfører det som står der jeg :o Siter Ugly is in! - 09 Scirocco, 82 Golf C x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6 VWAUDI-Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg