pettergutt Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Jeg skal kjøpe strømaggregat pga. jobbing et sted uten tilgang på strøm. Og vil ikke betale skjorta siden jeg ikke kommer til å bruke det kjempemye. Jeg er litt skeptisk til billigmerker, men å kjøpe honda blir litt i overkant dyrt. Derfor har jeg funnet Gebe og Race på smartclub i oslo, begge med honda motor. Til en pris mellom fire og fem tusen. Noen som kjenner til disse merkene og om de er noe bra? Har ikke funnet noe særlig annet enn annonser når jeg søker etter de på nett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Jeg skal kjøpe strømaggregat pga. jobbing et sted uten tilgang på strøm. Og vil ikke betale skjorta siden jeg ikke kommer til å bruke det kjempemye. Jeg er litt skeptisk til billigmerker, men å kjøpe honda blir litt i overkant dyrt. Derfor har jeg funnet Gebe og Race på smartclub i oslo, begge med honda motor. Til en pris mellom fire og fem tusen. Noen som kjenner til disse merkene og om de er noe bra? Har ikke funnet noe særlig annet enn annonser når jeg søker etter de på nett Så lenge det er med Hondamotor er det stort sett greit å velge, de motorene er bra, og stillegående. Har selv et 2,2KW aggregat av noname typen med Hondamotor, knallbra saker.. Sørg for å kjøpe et med ganske stor bensintank, det vil du ikke angre på.. Aggregatet jeg har går ca 14 timer på full tank med 1KW belastning, fint på svenskerally og sånt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 ja.. både gebe og race er jo egentlig annerkjente merker. tror ikke det er noe dumt kjøp, så lenge det er honda som leverer motoren og strøm delen somregel kommer fra samme fabrikk til de forskjellige merkene :) Men kjøp med stor tank :) så slipper du knot med å fylle på fuel midt under arbeidet notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Takk. det var bra å høre:) Eneste kjipe er at begge de modellene de har på smart har relativt liten tank....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg