Gå til innhold

Nye felger på Camaron!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

I går kom altså endelig felgene til IROC'en i posten.

Felgene er hel-polerte (for og bakside) billet Boze Stinger 18x8" og 18x10" med 245/40 og 285/35 Toyo dekk.

For dem av dere som leser litt forskjellige amerikanske bilblader eller er litt bevandret på de store f-body websidene, så har dere kanskje sett dem før... Jeg kjøpte dem brukt av Jeff Blackburn's (aka Kandied91z på de fleste f-body sidene) candy-røde 1991Z. Bilen har vunnet utallige priser og vært i en rekke blader, bl.a. forsiden på GM High-Tech Performance nylig (Link) Ikke at det spiller noen rolle - men det er jo litt moro også da! :)

Her er noen bilder:

boze1.jpg

boze7.jpg

boze6.jpg

Det som også er litt moro med disse i forhold til TT2 felgene jeg hadde før, er at de ikke finnes på 50% av amerikanske biler både i Norge og ellers. Makan til disse tror jeg nesten jeg tør garantere ikke finnes på en annen Camaro i Norge. Så vidt jeg vet (i følge Jeff) er dette det eneste settet Boze har laget til 3.gen f-body så langt...

Nei, får vel snart ut å nyte at jeg endelig har fått bilen på veien for sesongen!!

;)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. Det var den mest griselekre camaroen jeg har sett på år og dag! Det er virkelig et fåtall biler som gjør seg så godt i rød som gammel Camaro:) Og de felgene var bare krem:D

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...