Gå til innhold

Hvor kjøpe/leie valseverktøy?

Ranger emnet

ha|||on

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har snakka med Tormod, men han lånte av Felg-Import... Lurte på om jeg skulle skaffe meg et eget verktøy eller noe, får se an litt. Leste i en gammel tråd (som jeg ikke finner igjen nå etter at forumet er oppdatert) at slike valseverktøy er billige på ebay, men vet ikke hva jeg skal søke etter...

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger valsing av alle 4 skjermbuer på bilen min, og synes det er drøyt å betale 750 per bue (Valsespesialisten). Hvor kan jeg få leid elelr kjøpt valseverktøy (Østlandet)? Hva heter evt. valseverktøy på tysk? :)

Takker for svar!

haha koster f... ikke 750 pr bue..hvor i verden bor du da?

vanlig pris pr bure er maks 500 fleste steder har 400 pr bue....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha koster f... ikke 750 pr bue..hvor i verden bor du da?

vanlig pris pr bure er maks 500 fleste steder har 400 pr bue....

Syntes det var dyrt jeg også, og det sa jeg til han, men det var ikke snakk om å prute... Pågangen er sikkert så stor nå i vårmånedene at han kan ta såpass.

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...trodde det var litt vanskeligere å valse enn det der....hvis man bruker den på bildet til G_Yog....bare å sette den fast skru den ut til ønsket mål å `rulle den rundt?? skulle hatt mine ca 1 cm ut(snakk om en golf 1) blir dette ett problem med den på bildete,er den lett å bruke,blir det bra resultat,må man lakke om igjen skjermene? sorry at det ble veldig mange spørsmål men skulle veldig gjerne hadd svar på dette

vwsportz

Lenke til kommentar
Del på andre sider