J.C Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Var å henta bilen til en kompis i går,forøverig en nissan almera som har fått bygd et gromt turbokit. Men da ble det litt handling av godis også:D Har da handla ny grom turbo som er en t3/t4 hybrid.har ikke specs på den enda og en ekstern wastegate type audi samt to stk bosch bensin pumper som lever 180l hver og en ny stor intercooler.. Så nå begynner motorproskjekt å ta form:D Skal ordne toppen og ventiltetningene på motoren jeg har i bilen så jeg kan bruke den intil jeg blir ferdig med proskjektmotoren. Men jeg skal få sveisa grenrør og downpipe og nye trykkrør så jeg skal kjøre med det jeg har kjøpt i sommer:D Kommer litt bilder når jeg får starta på tingene tenker jeg;) Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 vi gleder oss som en babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 endelig fått noe av det jeg har bestilt:) Tårnstaf foran og bak og jeg kune ikke dy meg med å kjøpe en 5" klokke:D Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Nice :) blir bra det der Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 blir bøst dette jørgen!!! Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg