Gå til innhold

***Gullet***

Ranger emnet

_DuDe|

Anbefalte innlegg

• Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her kommer noen bilder av *Gullet* mitt

endelig ferdig.. men skal lakkes opp igjen på tirsdag, pga farge forskjell:D

Utrolig flott bil du har.

Fargen, felgene, senking, clean... alt passet utrolig bra!

Når man ser på en så pen clean bil blir man nesten litt irritert at man er nødt til å ha sideblinkers.

Men du sier du er "endelig ferdig", blir man noen gang ferdig? Når du skal lakke den igjen, skal du ikke lakke nederste del av leppen på fronten, og listene på siden? blir vel kanskje bedre? Kan jo alltids mekke det i photoshop slik at du får sett?

(er det forskjel mellom frontfanger og resten feilen ligger? eller er det jeg som ser feil?)

Nok en gang: Utrolig pen bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halla.

var på hadeland forrige uke å besøkte en kompis, så golfen din da gitt.

var tirsdag å du var ute å råna, var en del vag oppi der da!

vento'n , røde 3ern jetta'ne osv.

men ble jo helt i hundre da e så golfen din, skjønte at det var din for du skrev på vw audi forumet at mye sku fixes å sånn pga rust.

ble syykt bra altså, så jo farge forskjellene da også men uten om det var den sinnsyk!

post noen nye bilder når du har fixa lakken da!

Vemund

PS: jeg satt foresten på i celica'n som hadde fortjent en lakk jobb, vond å ungå å se den ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

panseret har jeg justert.. mangla bare noen klips og stoppere etter lakkering... så det er bra nå;)

Jeg har bygd blinklys i lykta ja;)

Og det er godkjent? :)

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider