_DuDe| Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Her kommer noen bilder av *Gullet* mitt endelig ferdig.. men skal lakkes opp igjen på tirsdag, pga farge forskjell:D Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Som sagt på vacn forumet, utrolig flott bil du har, skal bruke noen av de samme planene selv også, hva er det du har gjordt med nedre leppe på bakfangeren? er den orginal? så litt feitere ut. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 wow! thumpsup sykt pen og clean bil!! dette er veien å gå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Utrolig fin bil. Bra jobba m8. Hadde vært meg, ville jeg lakkert panseret svart. Men ikke hør på meg babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Veldig tøff, men har du ikke tenkt til å gjøre noe med sidelistene? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Som jeg sa på VACN forumet, at denne bilen hadde jeg sansen for:D reint og fint... Men hvorfor er det mellomrom på vestre skjerm og frontlykt? Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Her kommer noen bilder av *Gullet* mittendelig ferdig.. men skal lakkes opp igjen på tirsdag, pga farge forskjell:D Utrolig flott bil du har. Fargen, felgene, senking, clean... alt passet utrolig bra! Når man ser på en så pen clean bil blir man nesten litt irritert at man er nødt til å ha sideblinkers. Men du sier du er "endelig ferdig", blir man noen gang ferdig? Når du skal lakke den igjen, skal du ikke lakke nederste del av leppen på fronten, og listene på siden? blir vel kanskje bedre? Kan jo alltids mekke det i photoshop slik at du får sett? (er det forskjel mellom frontfanger og resten feilen ligger? eller er det jeg som ser feil?) Nok en gang: Utrolig pen bil! Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 clean og pen :) Sånne golfer liker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 halla. var på hadeland forrige uke å besøkte en kompis, så golfen din da gitt. var tirsdag å du var ute å råna, var en del vag oppi der da! vento'n , røde 3ern jetta'ne osv. men ble jo helt i hundre da e så golfen din, skjønte at det var din for du skrev på vw audi forumet at mye sku fixes å sånn pga rust. ble syykt bra altså, så jo farge forskjellene da også men uten om det var den sinnsyk! post noen nye bilder når du har fixa lakken da! Vemund PS: jeg satt foresten på i celica'n som hadde fortjent en lakk jobb, vond å ungå å se den ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Tusen takk for all ros;) jeg får ikke svart alle men bilen pusses ned i morgen så da får dere se etter hvert hva som lakkes eller ikke;) (alt;)) Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impy Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 borbet felga e faktis ganske stili på golf de;) Trudde de va kun merce som kledde de ej.. Siter Johnny Audi A4 2.0 Sedan 2009mod Audi A3 Turbo Quattro 225hp 2000mod (Solgt) VW Golf 3 1995mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 hva scher med panseret ditt? Er det bare me eller passer det ikke? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 uhyggelig pen bil, men får du godkjent frontfangeren din uten blinklys? eller har du montert blinklys i lykta? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 panseret har jeg justert.. mangla bare noen klips og stoppere etter lakkering... så det er bra nå;) Jeg har bygd blinklys i lykta ja;) Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 panseret har jeg justert.. mangla bare noen klips og stoppere etter lakkering... så det er bra nå;) Jeg har bygd blinklys i lykta ja;) Og det er godkjent? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg