olehenri Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Pr. dags dato Norges peneste 3er! ;) close til å være norges peneste.. hehe Rayander sin overgår denne i mine øyne.. :D Men kan gå for norges peneste cleane 3r golf! hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Har ikke gjort noe med interiøret... er bare komplett interiør i fra gti.....kommer kansje bilder seinere...... vr6??? nei, diesel er best;) Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 vr6??? nei, diesel er best;) Dette er gutten sin det :titties: Gjort noe med dieseldyret ditt da? Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Nop! Har ikke giddi å gjort noen ting...hadde det vært tdi motor så hadde jeg nok gjort litt men... Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Nop!Har ikke giddi å gjort noen ting...hadde det vært tdi motor så hadde jeg nok gjort litt men... Er jo grise enkelt og billig å "trimme" de motorene der altså.... Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Nop!Har ikke giddi å gjort noen ting...hadde det vært tdi motor så hadde jeg nok gjort litt men... Det er jo turbo på diselen? går jo ann å gjøre litt med dem... pappa hadde en slik motor i en vento vi hadde... den kunne det gjøres litt med.. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Valsa så mye det gikk forran oxo dro jeg ut skjermen med tang bak:D hehe Jo jeg har en bror som heter Espen ja..? Han er "sjefen" min på HHK ;) Men hører han skal slutte da? *snufs* Skal bli bilselger han visstnok :) Jaja...kommer til å savne han ;) Valsa du selv eller? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 close til å være norges peneste.. hehe Rayander sin overgår denne i mine øyne.. :D Men kan gå for norges peneste cleane 3r golf! hehe Rayander sin overgår nok ikke den der..Sorry m8..Smak og behag men :) RS fanger og dekor er ikke golf lissom.... Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Rayander sin overgår nok ikke den der..Sorry m8..Smak og behag men :)RS fanger og dekor er ikke golf lissom.... Faktisk si meg enig der. Men utrolig pen bil :) Denne og Raymond sin er i 2 litt forskjellige klasser mener nå jeg :) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Det er sant :) Veldig pene 3ere.. Stilen min heller en god del mer mot Dude sin ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Det er sant :) Veldig pene 3ere..Stilen min heller en god del mer mot Dude sin ;) Skulle det komme en Golf III til med Cult Society styling, fra Hadeland også? :) Er den ferdig? Litt spent på hvordan den kan bli seende ut faktisk.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Rayander sin overgår nok ikke den der..Sorry m8..Smak og behag men :)RS fanger og dekor er ikke golf lissom.... Enig i den jeg å.. Spørs jo helt hva man liker, men synes "gullet" hans er penest.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Skulle det komme en Golf III til med Cult Society styling, fra Hadeland også? :) Er den ferdig? Litt spent på hvordan den kan bli seende ut faktisk.. Kommer en Cult Golf III fra Hadeland snart ja..Håper den blir ferdig til 22. Mai i Halden..har stor tro på den også ;) kleeeeeeeeeeeeen.. ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 jeg liker raymond sin bedre.. er ikke helt med på clean bølgen, blir for " vanlig" i mine øyne.. Jeg HATER rs styling, men ray sin er den eneste jeg syns funker med det, syns hele den bilen er gjennomført. Liker spesielle biler, med litt dekor og slik, hatt det selv og.. Smaken er som :ass , å det takker jeg høyere makter for :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Valsa og valsa.. dro ut skjermene med flat tang;) Veldig koselig at det er så mange som liker "gullet" mitt da:D Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg