Dr_S Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Hadde også vårt pent med krom enderør :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Titta så vitt det var på denne posten forrige fredag, og når du da kom durende inn på Strandefjorden Camping på lørdag må jeg si jeg fikk vann i munn, strålende fin bil det der, gikk lenge og titta på den på søndag også. Når jeg _IKKE_ hadde vakt i "pølsebua" hehe.. Veldig fin golf, det må jeg si;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Hadde også vårt pent med krom enderør :) Enig med Dr_S der.. Crome enderør hadde gjort seg.. Man har ofte behov for å kjøre de stedene der man trenger en bil som ikke er senket ned på en colaboks... Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 veldig clean og pen bil du har her. er den akk kommet på veien eller?? kan ikke huske å ha sett den på noe treff i fjor el noe. kul farge og kant felger er tøft på 3`rn. Fjernet selv dekor på bilen min i dag, er ikke sikker men vurderer å sette på en ny type. Vi får se,liikte bilen nu uten dekor men samtidig så tom og "naken". Gjennomført det du har gjort med dørene dine. kult!!! doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Wow, din og Rayander sin bil er de feteste 3'erne i norge som jeg har sett:) Digga fargen og felgene dine sombrero Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 veldig clean og pen bil du har her. er den akk kommet på veien eller?? kan ikke huske å ha sett den på noe treff i fjor el noe. kul farge og kant felger er tøft på 3`rn. Fjernet selv dekor på bilen min i dag, er ikke sikker men vurderer å sette på en ny type. Vi får se,liikte bilen nu uten dekor men samtidig så tom og "naken". Gjennomført det du har gjort med dørene dine. kult!!! doh Takk takk.. bilen kom å veien for en uke siden i dag etter siste lakkerig.. så nå som det meste er ferdig utvendig så må jeg behynne å få den penere inni;) Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Takk takk..bilen kom å veien for en uke siden i dag etter siste lakkerig.. så nå som det meste er ferdig utvendig så må jeg behynne å få den penere inni;) Det samme som meg omtrent dette da. Har liksom "prøvd" å gjort ferdig utvendige først men der blir en jo nesten aldri ferdig. Min er egentlig en orginal GL utgave med blått interriør,dashbord,stoler,tepper,dørtrekk ALT var blått. Fikk tak i et GT vrak med svart interriør og flytta over dashbord og alt det fra den,samt montert EL ruter,det er digg det!! Så har jeg da lakkert noe div detaljer innv. Har en del timer på bilen hvertfall. Stå på. keep up the good work! sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Det samme som meg omtrent dette da. Har liksom "prøvd" å gjort ferdig utvendige først men der blir en jo nesten aldri ferdig. Min er egentlig en orginal GL utgave med blått interriør,dashbord,stoler,tepper,dørtrekk ALT var blått. Fikk tak i et GT vrak med svart interriør og flytta over dashbord og alt det fra den,samt montert EL ruter,det er digg det!! Så har jeg da lakkert noe div detaljer innv. Har en del timer på bilen hvertfall. Stå på. keep up the good work! sombrero Godt å høre at det ikke bare er meg som bruker mange timer på bil og aldri blir ferdig med det... Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Har ikke så veldig mye å oppdaterebortsett fra et par 3ting... Fått litt mere fart i diesel motoren min;) Fikk pokal på fagernes 1.mai "10 beste vw" Fikk pokal i Halden 22.mai "1.plass golf 3/corrado/vento" Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Har ikke så veldig mye å oppdaterebortsett fra et par 3ting...Fått litt mere fart i diesel motoren min;) Fikk pokal på fagernes 1.mai "10 beste vw" Fikk pokal i Halden 22.mai "1.plass golf 3/corrado/vento" Gratulerer :) Hva har du gjort med motoren? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Har ikke så veldig mye å oppdaterebortsett fra et par 3ting...Fått litt mere fart i diesel motoren min;) Fikk pokal på fagernes 1.mai "10 beste vw" Fikk pokal i Halden 22.mai "1.plass golf 3/corrado/vento" Gratulerer. Går det ikke ann å chipe de motoren? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Visst det er en TDk motor som jeg har, så går det ikke ann å chippe dem, men noe som er mye billigere, et flatt skrujern, en 10 el 8 mm pipe og en brako, og vips mere guff :D Justere diesel megnde og turbotrykk. Ka du kjører på nå da? Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Visst det er en TDk motor som jeg har, så går det ikke ann å chippe dem, men noe som er mye billigere, et flatt skrujern, en 10 el 8 mm pipe og en brako, og vips mere guff :D Justere diesel megnde og turbotrykk. Ka du kjører på nå da? Er jo en rimelig løsning det. En annen ting er, hvor mye du får ut av de mondsa. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Er jo en rimelig løsning det. En annen ting er, hvor mye du får ut av de mondsa. På min 1,9, tipper jeg en økning i fra 75 til oppunder 100hk +/- uten noe sikkert resultat, og betraktelig mer nm enn org. Men visst jeg får mer diesel til, kan jeg nok få mer guff, har allerede litt i minste laget for lite til å kjøre med 1,1 som jeg gjør nå, men vi får se, enten blir det mods for å få mer diesel, eller bare hive i ny maskin som er mer potent med en gang. En lokal helt her oppe hadde en 1,6TDK i en jetta, og den skrudde han opp til rundt 1,4-1,5 og mata med nok diesel, og det endte med sluring på clutchn til slutt, men han påstod at han var på nivå med GTI bilene, noe som jeg ikke skal gå 100% god for, men var det han sa, så det er tydligvis mulig å gjøre en diesel til en forholdsis kvikk liten tass. Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Har bare erfaring med en 1,9tdi 90hk motor som sitter i golf 4 jeg. Som det nå er 230hk i. En kammer som eier og bygger denne. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg