Sea_West Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Her er min modd. Dataen min har fått virus og all annen faenskap, derfor er det mange ting som ikke er sånn som de skal og nesten ingen ting som er ferdig, spessielt frontspoileren. Mulig det kommer en oppdatering om jeg får fiksa daten innen fristen har gådt ut. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceebee Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Denne ble mekket i dag.. Ikke noenting brukt fra andre bilder.. Moddet en "urealistikk" versjon. "uten panser"... Alt er laget selv. eller sprayet. Inkl Decal. (utenom Tommy og blinklysene) Men takk for en god decal side. og NÅ! Nå orker jeg ikke mer småplukk. Ferdig!(håper jeg;) Dette blir min første levering til en konkurranse.. Håper den ble grei.. det har vært en morsom utfordring. Siter Skrevet av meg!Laget i photoshop CS3/4 Eller 3dsmax 91 Peugeot mini 206. doh 96 Golf III 98 Golf IV Cab ( nå med anlegg ) 09 Mercedes CLS 320Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Grei mod lissom, men starwarz? :rolleyes: Og hva betyr de talla på hvite stripa nederst :). BTW: Ingen som vil gi noen kommentarer på modden min på side 8? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceebee Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Hvis du hadde mekket litt mer enn front fanger og senking så kansje noe hadde gjort det.! (gitt en tilbakemelding) PS: Fiks panseret ditt. Siter Skrevet av meg!Laget i photoshop CS3/4 Eller 3dsmax 91 Peugeot mini 206. doh 96 Golf III 98 Golf IV Cab ( nå med anlegg ) 09 Mercedes CLS 320Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Hvis du hadde mekket litt mer enn front fanger og senking så kansje noe hadde gjort det.! (gitt en tilbakemelding) PS: Fiks panseret ditt. De hvite flekkene? Jeg kunne ikke se de før jeg skrudde ned lyset på skjermen. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 plz, ik legg ut sååå store bilder.. folk vil se bilen i en helhet.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 WIP ris/ros? Sinnsykt bra. Hvor fant du dekalen? Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 tror kanskje det var på http://www.regskyltar.com/shop/showcat.asp?cat=1&path=1 men er ikke sikker :) takk for comment :D Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
__verox__ Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 her er to forslag fra meg en cab en sedan sedanene er vel egentlig en wip! men caben bilr det ikke gjort noe mer med! trolig Gjerne ris&ros cab: [/img] sedan: [/img] Siter Ford Mondeo GLX 2.0i 94-mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceebee Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Nice one.. Litt jobb med front fanger, så er den bra. Elelrs så kommer den til å få litt problemer med å svinge :) Min(over) er forsovidt oppdatert. ( og blir det etterhvert.) Hint tips`?? Siter Skrevet av meg!Laget i photoshop CS3/4 Eller 3dsmax 91 Peugeot mini 206. doh 96 Golf III 98 Golf IV Cab ( nå med anlegg ) 09 Mercedes CLS 320Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Cebee: Var kul den, men dekalen ser flat ut, fiks dekalen eller trykk overlay på layeret i steden for normal som den står på til vanlig, i layerboksen. Da vil den ikke bli seende flat ut, da følger den formen på bilen. __verox__: Kule de! Caben burde kanskje ha litt mørkere interiør og grillen ser bulkete ut og kanskje litt for småe hull. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 oppdaterte min litt. gjorde om fronten litt slik at det står litt mer i stil med linjene på lyktene. tror jeg nermer meg ferdig. kommer kanskje til å bytte decal. Siter 1995 E34 520iE E30 320i(X) + E30 318iS (X) E36 320i(X) E21 323i(X) E34 525i(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
__verox__ Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 hehe! ikke bare d den får problemer med da! må være bra rett vei, er ikke av de høyeste profilene du får, for å si det slikt! hehe men vi sier de slik att den ikke skal kjøres! bare får syns skyld! :rolleyes: Siter Ford Mondeo GLX 2.0i 94-mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Ser det er mange som er dyktige i photoshop her, ingen tvil om det. Men bruk evnene deres fornuftig. Ingen her er bedre enn orginalen!! :) (svært langt unna faktisk) Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 trenger litt synspunkter fra andre: med eller uten carbon? med eller uten decaler? takker for alle svar. Siter 1995 E34 520iE E30 320i(X) + E30 318iS (X) E36 320i(X) E21 323i(X) E34 525i(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg