ceebee Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Først. takk til supraguy.. for å peke ut noen feil.. Ellers så har jeg lagt til ny decal. mekka litt på vinduene. Farget felgene. ++ Hvis noen andre vil ha bakgrunne til denne oppgaven, så har jeg mekket nesten hele på nytt. Send en mld så legger jeg den ut. Her er URL til min bil.. http://www.bilforumet.net/showpost.php?p=740274&postcount=137 Gi meg noe tilbakemeldinger. please:) :) (ps: bildet blir oppdatert i den nyheten som er laget opprinnelig.) :titties: Siter Skrevet av meg!Laget i photoshop CS3/4 Eller 3dsmax 91 Peugeot mini 206. doh 96 Golf III 98 Golf IV Cab ( nå med anlegg ) 09 Mercedes CLS 320Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Først. takk til supraguy.. for å peke ut noen feil.. Ellers så har jeg lagt til ny decal. mekka litt på vinduene. Farget felgene. ++ Hvis noen andre vil ha bakgrunne til denne oppgaven, så har jeg mekket nesten hele på nytt. Send en mld så legger jeg den ut. Her er URL til min bil.. http://www.bilforumet.net/showpost.php?p=740274&postcount=137 Gi meg noe tilbakemeldinger. please:) :) (ps: bildet blir oppdatert i den nyheten som er laget opprinnelig.) :titties: Joda, hyggelig det. Bremsene er gule, du må lage to layere av felgen når du skal farge den slik at du kan fjerne gul fargen og alfa merket. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Syns noe av brushingen din har litt lite refleksjoner.. men god idé og godt utført.. likte dekalene! Øyelokkene var ikke helt gode.. synes for lite.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Først. takk til supraguy.. for å peke ut noen feil.. Ellers så har jeg lagt til ny decal. mekka litt på vinduene. Farget felgene. ++ Hvis noen andre vil ha bakgrunne til denne oppgaven, så har jeg mekket nesten hele på nytt. Send en mld så legger jeg den ut. Her er URL til min bil.. http://www.bilforumet.net/showpost.php?p=740274&postcount=137 Gi meg noe tilbakemeldinger. please:) :) (ps: bildet blir oppdatert i den nyheten som er laget opprinnelig.) :titties: RÅ BIL!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Ganske fornøyd denne gangen, dreit i refleksjoner for det ser litt skækt ut bare. Inntil jeg lærer å gjøre det righjt :) keeping it clean Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 da va min endelige versjon ferdig... e ganske fårnøyd sjøll.. Side 9 finn du den på.. http://www.bilforumet.no/topic/66050-konkuranse-21/?do=findComment&comment=676169 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi3kael Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 den var bra den kaz:P..props Siter suzuki dr big 50// tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr. dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 hvor finner dere bakgrunn? finner aldri noen som er bra jeg :/ Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceebee Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Syns noe av brushingen din har litt lite refleksjoner.. men god idé og godt utført.. likte dekalene! Øyelokkene var ikke helt gode.. synes for lite.. X hvor er det for lite refleksjoner? Sliter litt med å finne de.. Tenker du på panseret eller? Skal fikse øyelokkene.. og bremsene. tipper de blir røde.. Sjekk om litt. Takk for "the reply`S" -- Men nå er den "ferdig" .. se ny oppdatering.. (fjernet øyelokkene..) Fiksa Fargen på bremsene) la på "litt" reflection. Siter Skrevet av meg!Laget i photoshop CS3/4 Eller 3dsmax 91 Peugeot mini 206. doh 96 Golf III 98 Golf IV Cab ( nå med anlegg ) 09 Mercedes CLS 320Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Nå er endelig jeg ferdig. :) Føler meg ganske fornøyd med denne. Er det noen grunn til det? :rolleyes: Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 ja da, du har all grunn til d! var Nice! likte damen ;D Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 ja da, du har all grunn til d! var Nice! likte damen ;D Hehe... Seff :P Likte "piss on mercedes" merket jeg ;) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 var ikke så dum den torres. mengler litt skygge under fronten. og hehehe, skyggen til dama.. den var litt artig.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 tøff den der.. skiltet så litt rart ut.. kun 4 dager igjenn så er fristen.. :) spent å se kem som vinn avstemmninga :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi3kael Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 seriøst chill da...fin dame liksom...den merce greia kunne du droppe..selvom den var kul...men liker merce...de er kuuuule:P..den ble brei å fin...sinnsykt bra...props Siter suzuki dr big 50// tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr. dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg