Gjest kaz Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Bilmerket er speilvent, torres. Prøv litt scew på alfa vinylen så erru der! :) Proporsjonene ser også feil ut når du har laget bilen så bred, da blir hjula så små. crønk it up :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 da legger jeg ut mitt bidrag. er litt usikker på om det er ferdig, men det blir neppe store forandringer. alt er brusha, untatt det som er opplagt at jeg ikke har brusha..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 da legger jeg ut mitt bidrag.er litt usikker på om det er ferdig, men det blir neppe store forandringer. alt er brusha, untatt det som er opplagt at jeg ikke har brusha..:) fy faen keshi :) dette var bra :) likte den utrolig godt Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
__verox__ Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 den var seriøst bra den da! bra brusha! eneste jeg kan komentere på er overgangen mellom biln å bakgrunene! også er kainskje dekka å felgene litt "Blury"! Men for F***n var bra den ja! :) Siter Ford Mondeo GLX 2.0i 94-mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Nå er endelig jeg ferdig. :) Føler meg ganske fornøyd med denne. Er det noen grunn til det? :rolleyes: nice modd!! men fjærn den stygge gule damen med 8x-buffalo sko da! Pliiis! stygg som juling! men nice modd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 nice modd!! men fjærn den stygge gule damen med 8x-buffalo sko da! Pliiis!stygg som juling! men nice modd Haha.. 100% enig.. hun så jo ikke ut!:P Fronten var litt stor.. syns ikke den kledde taksenkingen så mye.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Så og si ferdig. Muligens noe småpuss igjen. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 stygg som juling! men nice modd Ja,fordi du er jo så pen... lol :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Ja,fordi du er jo så pen... lol :D jo takk takk! dama ligner jo på en mann med pupper å skjørt! syns du hu er fin Hansy?? haha! homo ell? Edit: hu hakke pupper! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 nice modd raggar lars, men blei vell litt mange luftintak i fronten? men syns den blei tøff!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 raggars-lars: ikke værst det der.. for min del ble det litt vel mange luftinntak, men, smak og behag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Jeg har faktisk tenkt akuratt det samme som dere, men jeg ville bare se hva andre folk synes om den. Jeg synes egentlig ikke noe om "plast" biler i det hele tatt så jeg har ikke helt teken på og lage sånn styling. hehe Men jeg skal ta og redusere fronten litt.. ;) Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Jeg har faktisk tenkt akuratt det samme som dere, men jeg ville bare se hva andre folk synes om den. Jeg synes egentlig ikke noe om "plast" biler i det hele tatt så jeg har ikke helt teken på og lage sånn styling. heheMen jeg skal ta og redusere fronten litt.. ;) Ja, bra den. Og legge på refleksjoner på side skjørtet hadde vært bra. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Kommer på neste update;) Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 når er konken ferdig? er ikke d snart a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg