Olsen_nissan Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 uten de skoa hu gule dama har på seg, så hadde hu bare nådd opp til speilet!:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 uten de skoa hu gule dama har på seg, så hadde hu bare nådd opp til speilet!:P Tenkte hun kunne sette en liten snert til hele modden, men, men... Skal fjerne henne :) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Tenkte hun kunne sette en liten snert til hele modden, men, men... Skal fjerne henne :) bytt heller ut med en annen:) men Modden din er drit rå samma ossen dame u har eller ikke har da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Noe ala dette? NB: en kødd modd av Torres sin Alfa Romeo modd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 haha. *ler* nja ikke akurat sånn, but nice ass Btw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 wtf? WoW shake that ass bitch, and let me see wath you got! :titties: :titties: hehehehehe.. d var vel noe mer i din stil olsen_nissan?? lol hehe Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 hahaha.. du får ikke min stemme med han der på skjermen i alle fall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 wtf? WoW shake that ass bitch, and let me see wath you got! :titties: :titties:hehehehehe.. d var vel noe mer i din stil olsen_nissan?? lol hehe nei liker ikke rævva di nei!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zeroangel Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 tenkte jeg skulle prøve meg jeg og...er nybegynner da..så ikke klag så mye..første gang jeg prøver og brushe...holdt på i timer tror jeg...sånn ca.. Siter Opel Ascona C 1.6 - Kræsja (spiker) Bmw 528i 3.5L - mindre prosjekt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Du har jo prøvd iallfall ;) Ta og vær litt mer nøye med hva du gjør og prøv og sette litt skarpere linjer ellers så blir det veldig blury som du sikkert ser.. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi3kael Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 ja...er vel enig...den er litt blury...men stå på...alle skal bli gode en dag... Siter suzuki dr big 50// tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr. dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi3kael Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 maaa...den var seriøst konge da...parodi av torres sin...hehe...cat fight oxo:Phehe...ler**..avd et!!;)..du har en vill fantasi...flott..hehe...kommer til å le resten av helgen Siter suzuki dr big 50// tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr. dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zeroangel Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 hehe...er som sagt nybeggyner på brushibg..men takker for tilbakemeldinger..skal prøvbe og få gjort mere med den før konkuransen er over... Siter Opel Ascona C 1.6 - Kræsja (spiker) Bmw 528i 3.5L - mindre prosjekt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zeroangel Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Ragger_lars: bra den..litt for myte luftinntak på fronten ja..men hva har skjedd med felgen? Siter Opel Ascona C 1.6 - Kræsja (spiker) Bmw 528i 3.5L - mindre prosjekt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Skjedd noe med felgen da? Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg