sInnzYk Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 heh.... ;) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 hansy: kanskje litt for å ære dg.... eller for å vise at selv alfa romeo kan bli kul! ;) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 oppdatering på min, side 1 :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Hey hey hey. Meg her for første gang på lenge. Jeg er foresten med så forbred dere på å bli knust. Nei da:) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Hey hey hey. Meg her for første gang på lenge. Jeg er foresten med så forbred dere på å bli knust. Nei da:) cmon.... :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 kom igjenn a CAPS!! skal banke deg !! :D får vell så å være med jeg og....... men en ting jeg lurer på...hvorfor poste WIP`er etter to dager ? har man ikke noe selvkritikk å ta til ? jeg klarer fint å se om sideskjørtet mitt er bra eller ikke, men sender gjerne WIP til MSpeed for litt cc......men....noen som tar poenget eller ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 men en ting jeg lurer på...hvorfor poste WIP`er etter to dager ? 2 timer mener du;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 kom igjenn a CAPS!! skal banke deg !! :Dfår vell så å være med jeg og....... men en ting jeg lurer på...hvorfor poste WIP`er etter to dager ? har man ikke noe selvkritikk å ta til ? jeg klarer fint å se om sideskjørtet mitt er bra eller ikke, men sender gjerne WIP til MSpeed for litt cc......men....noen som tar poenget eller ? Uanz plass da Nedi så ser vi hvem som kommer øverst:P Eller vinner:):):):) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Uanz plass da Nedi så ser vi hvem som kommer øverst:P Eller vinner:):):):) denne ganger er det min tur :P har vært nesten, nesten hver konk nå :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Haha... Catfight:D:D :titties: Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 hihi...seff :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Hehe, mSpeed er du med eller? Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Kanskje..får se om jeg har tid;) men skal prøve så godt jeg kan til å rekke det Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 har oppdatert min litt:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Min wipp:D min WIP: refleksjoner er ikke fikset!! mye som ikke er gjort!!! mye som ikke er ferdig(men på begynt) komentarer?? hvet at høyere frammhjul er under bakken!!:P mn fixer d innen neste oppdatering!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg