NorThy Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 min wip. Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Å nei, der tok du ideen min med fronten. :( Rå mod forresten, fram dekket heller for mye ut over. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 . -supraguy- takker.. prøvd og fiksa fram dekket, vet ikke om det ble no bedre... og sry for at jeg tok idèn din :) Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Tusen takk -carude- og mollo for at dere har behold grillen...hittil iallefall ;) Skal se om jeg får starta på den i mårra eller noe...:P Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Tusen takk -carude- og mollo for at dere har behold grillen...hittil iallefall ;) Skal se om jeg får starta på den i mårra eller noe...:P hvem veit om grillen bare plutselig forsvinner?? :rolleyes: Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 hvem veit om grillen bare plutselig forsvinner?? :rolleyes: Ikke jeg iallefall!!men jeg får vel bare drømme da :( Er vel 1 til 1000 på forumet som liker grillen eller? :P Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wester86 Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 den orginale er råest hittil... Siter - Mazda 626 LX 93" - Pioneer, MA-Audio, Boschmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Her er da min W.I.P Alfa... Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Bare jeg som synes neonmuffler er inne på et dritstili concept her eller? fått min stemme.. litt tidli kanskje hehe Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 hvorfor er det noen som alltid ikke klarer å legge ut modd i riktig oppløsning? er så irriterende at man ikke ser hele bilen, uten å scrolle til siden :/ Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 brae modder some er oppe til nå. kommer til å legge opp en liten smakebit av min når jeg kommer hjem fra skolen i dag. Så dere må passe på å stå eller ligge på noe mykt, så ikke dere får så ondt når dere faller og besvimer*brag brag* Nei da bare kødder, er i kødde humør i dag. Cheeerrs:) sombrero doh Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 den orginale er råest hittil... m'm m'm m'm Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Ikke jeg iallefall!!men jeg får vel bare drømme da :( Er vel 1 til 1000 på forumet som liker grillen eller? :P Slapp av, skal ikke gjøre no mer på modden, er ferdig, liker alfa cleane jeg, trenger ikke å gjøre så mye for å få dem fete:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 hmm kommer en modd fra meg etterhvert også. synes foresten konkene her har blitt skikklig kjipe, ALLE tenker bare clean bil og det er noe dritt for da blir nesten alle moddene veldig like, den eneste her nesten som kan gjøre noe litt utenom det vanlige er MSpeed. Ikke at modden min blir noe spessiel ass. for det blir den ikke. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 den eneste her nesten som kan gjøre noe litt utenom det vanlige er MSpeed. yodude :peace: joa.. takker for den. liker å være litt annerledes enn andre. så bare vent til min nyeste modd er ferdig;) for den er brei! veldig brei:P:D:D Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg