-Supraguy- Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 er FERDIG med modden:)( tror det vertfall da) kan hende det kommer en liten uppdate eller no, men nå mener jeg at jeg er ferdig:D komments? Pent, det så litt rart ut, med reflektsioner på sia og ikke noe på fronten og panseret.. Kan hende det bare er meg da. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Pent, det så litt rart ut, med reflektsioner på sia og ikke noe på fronten og panseret.. Kan hende det bare er meg da. :) fillern, er flink til å glemme refleksjoner visse steder, hehe, får se om jeg fikser det idag;) holdt på med fronten så lenge at jeg glemte det sombrero Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi3kael Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 seriøst chris..jeg elsker den...nå får jeg lyst til å lkøpe meg alfa..hehe..not;) doh neida..men den ble sinnsykt bra..du har min stemme hvertfall...snx :) :) :) :) :titties: sombrero Siter suzuki dr big 50// tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr. dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 seriøst chris..jeg elsker den...nå får jeg lyst til å lkøpe meg alfa..hehe..not;) doh neida..men den ble sinnsykt bra..du har min stemme hvertfall...snx :) :) :) :) :titties: sombrero hehehehe, takker:D har fiksa refleksjoner nå;) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 liten update till på min.. skal jeg holde den clean, eller skal j ha på dekaler? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 liten update till på min.. skal jeg holde den clean, eller skal j ha på dekaler? siden du har satt på stickers, så hadde jeg nok satt på noen dekaler:) hadde også lagd en front leppe;) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 siden du har satt på stickers, så hadde jeg nok satt på noen dekaler:) hadde også lagd en front leppe;) mm, ja.. vurderer å drite i hele stickers og dekal ideen.. tror jeg skal holde den clean jeg :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 en liten update på min.. side 3 Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 liten update till på min.. skal jeg holde den clean, eller skal j ha på dekaler? hmm, tror noen små dekaler hadde vært fint. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 veldig bra at så mange er med:) dette lover bra til en konkurranse i Autofil sombrero dette kan bli den konkurransen med flest deltakere m'm og Zein/Glacius er med;) han lovet meg det nå nettopp:D :titties: håper jeg blir ferdig med prosjektet mitt så jeg rekker å få begynt på denne her :) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 veldig bra at så mange er med:) dette lover bra til en konkurranse i Autofil sombrero dette kan bli den konkurransen med flest deltakere m'm og Zein/Glacius er med;) han lovet meg det nå nettopp:D :titties: håper jeg blir ferdig med prosjektet mitt så jeg rekker å få begynt på denne her :) Dette kan bli spennende da:) Gleder meg til resultatene kommer frem, satser på topp 5 i alle fall:) Håper du blir ferdi med den syke *** din da:) Cheer folks, ingen som gidder å kommentere min da?!?!?!?!? doh Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 her er mitt bidrag. kommer kanskje en update etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wings_West Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 her er min, har brukt hele dagen på å få modda denne. men vet ikke hva mer jeg kan gjøre. respons hadde vært fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 min w.i.p Siter 1995 E34 520iE E30 320i(X) + E30 318iS (X) E36 320i(X) E21 323i(X) E34 525i(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 min er ferdig på side 4. smooth convertible.... Siter "You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30. -M3 E30 Sport Evo '90 -E30 316i Sedan '91 -242L '76 B23 ([X] Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg