sInnzYk Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 hvor finner dere bra bakgrunnsbilder? leter over alt jeg men finner ikke en dritt som er bra :/ Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 var kul den nedi:) ikke akkurat realistisk, men det var nok ikke planen heller:D hvor fant du det bakgrunns bildet??? er det en bil på det originalt??? ser en extra skygge foran... Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Ingen som er for dårlig.. Hmmm... Kan prøve da, skal du se :D Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 BTW: MSpeed, skal ikke du gi et bidrag? notin Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 BTW: MSpeed, skal ikke du gi et bidrag? notin Det er planen hvertfall, men det spørs.. må bli ferdig med det prosjektet jeg holder på med nå..men prøver så godt jeg kan å rekke denne her;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Her er da mitt bidrag. Burde jeg fortsette, eller er dette bare å glemme? Dette har jeg tenkt å gjøre: *Skifte bakgrund *Farge på bilen *Sette på decals *Vinyls? *Sette inn en model PS: Jeg vet at skriften er feil vei! ;) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Ja da! d må du!, kanskje du skulle ha tatt vekk taket som henger i løse lufta?? :S Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Ja da! d må du!, kanskje du skulle ha tatt vekk taket som henger i løse lufta?? :S Hehe. Såklart! Det står jo at jeg skal skifte bakgrunn da, og da vil jeg nok fjerne taket :P Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 da er vel min så og si ferdig, orker ik mer :) comments? *side 1* Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 jepp .. vet at bakhjulet er litt på lokern .. men men Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 hehe.. kle opp en alfa i vag? :P :titties: Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 *ler* var fet med stålfelger ja!! nei det var nok ikke meningen å lage noe realistisk bil nei, men gøy var det ja :D bakgrunnen fikk jeg av glacius eller mspeed, og ja, det står en bil der fra før av Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Min WIP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 morsom tråd ;) stå på... dette blir bra =) gleder meg til dere er ferdige og vi ser resultatene... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C-max Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Kommentarer mottas med takk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg