Gjest Mr. Omega Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 pent arbeid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Min WIP Ikkefor og være slem men det ser ut som du har bulka men Alfa'n! :P :rolleyes: Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Kommentarer mottas med takk... Jæææævlig bra A3 modding! ;) Mr. Omega, hva er det liksom du har gjort? Så ikke særlig pent ut :rolleyes: Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 jeg har byttet lykter, Omega C lykter;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Oppdatert på side 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 jeg har byttet lykter, Omega C lykter;) Du har forbedret deg, men kutt ut de lyktene. De passer ikke i det hele tatt. Og så er det en del bulker. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Da var min alfa gt ferdig,ikke noe avanserte greier. Ga den bare et clean look. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 prøvde meg jeg også... ble ikke så bra.. update! #1 Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Hei. Legger ut min WIP nå. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 jepp .. vet at bakhjulet er litt på lokern .. men men :roll: :roll: :roll: RÅTT!!! Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 sånn!! da var den ferdig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 kommet mange bra nå:) bra farge på din hansy(realistisk) hva er planene for din supraguy?? var bra din også -zlurv-, men det er feil vinkel på bakfelgen. fiksa min igjen jeg:D greier ikke å stoppe! fiksa "nye" felger+ at jeg fiksa sidepipe:D og litt småtteri Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 kommet mange bra nå:) bra farge på din hansy(realistisk) hva er planene for din supraguy?? var bra din også -zlurv-, men det er feil vinkel på bakfelgen. fiksa min igjen jeg:D greier ikke å stoppe! fiksa "nye" felger+ at jeg fiksa sidepipe:D og litt småtteri din ble nice den. Lurer på om du har litt for mye reflektioner nå. ser nesten møkkete ut. Planene for min vet jeg ikke helt enda. Men gitter i fronten, felger, luftinntak til bremser og sideskjørt tror jeg. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 din ble nice den. Lurer på om du har litt for mye reflektioner nå. ser nesten møkkete ut. Planene for min vet jeg ikke helt enda. Men gitter i fronten, felger, luftinntak til bremser og sideskjørt tror jeg. du har rett i det, fikset det nå:D tonet det litt ned Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 ny update side #1 Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg