-zlurv- Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 kommet mange bra nå:) bra farge på din hansy(realistisk) hva er planene for din supraguy?? var bra din også -zlurv-, men det er feil vinkel på bakfelgen. fiksa min igjen jeg:D greier ikke å stoppe! fiksa "nye" felger+ at jeg fiksa sidepipe:D og litt småtteri jah.. skal prøve og få d fikset... Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Her er en update av choppen min, Men det er da ingen som bryr seg om kvalitet bare at den ser fet ut så duger det...... Update: Si hva dere synes no da for f***, hehe:P Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Caps: dritfet den!! smoothe felger! kommer til å blir bra den der;) her er da min.. er ikke min beste, men har ikke tid til å gjøre mer. er bare flaks at jeg fikk tid til å lage no i det hele tatt. er ikke bare bakgrunnskifte som er gjort, har senket hele bilen fra rett under dørhåndtaket og opp. for å få en mer sportslig og cleanere bil... gjerne C&C Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Her er en update av choppen min, Men det er da ingen som bryr seg om kvalitet bare at den ser fet ut så duger det...... Update: Si hva dere synes no da for f***, hehe:P Sinnsykt den var rå. :) Så realistisk ut. Noe av det råeste dekk og felger jeg har sett. Flere planer med den? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 @ MSpeed: Takker bukker og neier:) @ -Supraguy- : Ja har vel d egentlig da, tenkte på en bg change å en phet vinge da egentlig:) Men utover det har jeg ikke peiling. :) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Caps: dritfet den!! smoothe felger! kommer til å blir bra den der;) her er da min.. er ikke min beste, men har ikke tid til å gjøre mer. er bare flaks at jeg fikk tid til å lage no i det hele tatt. er ikke bare bakgrunnskifte som er gjort, har senket hele bilen fra rett under dørhåndtaket og opp. for å få en mer sportslig og cleanere bil... gjerne C&C Damn m, den der ble fet, ser du har lært et par triks i det siste:) Cheers:) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 MSpeed: ble fin fin :D :D Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Update på min på side 8 nå. Er ikke ferdig enda, men vil gjerne ha noen kommentarer. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Mitt ferdige resultat.. Likte den lave profilen og frontleppa veldig godt.. Større versjon: http://img142.echo.cx/img142/9894/alfamoddmaaa21gz.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 nice modd maaa!! mn vurderer du felg bytte?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 ja hvis jeg finner felger som "passer" og ser bra ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 nå er min modd så å si ferdig! er på side 8.. sjekk dn. er selv meget fornøyd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeus Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Lenge siden jeg har vært med på en konkuranse her så jeg tengte det var på tide. her er mitt bidrag Liten update (ny bakgrund og litt småfiks) Hva syns dere ? sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Nice! *ti tegn* :P Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 orker ikke bli med mer! er så mye bra denne gangen! :P Men neste gang!!! onfiredevi muahahahaha I have no mercy. okey litt da.. MEN ikke mye Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg