Hernes Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Endelig ferdig med Auraen, eller gidder ikke mer da! :rolleyes: Håper dere liker den da! :D Orginal: http://www.dieselstation.com/wallpapers/Saturn-Aura-Concept/Saturn-Aura-Concept-014.jpg Modd: Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Denne likte jeg ikke Mollo.. sideskjørtet er urealistisk, frontfangeren er altfor bulete og kantete..Panseret ser helt rart ut, og det var ikke gode øyelokk.. du kan bedre.. Breddingen var også litt rar.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Denne likte jeg ikke Mollo.. sideskjørtet er urealistisk, frontfangeren er altfor bulete og kantete..Panseret ser helt rart ut, og det var ikke gode øyelokk.. du kan bedre.. Breddingen var også litt rar.. X jeg er enig der men jeg bare ga opp!! Gadd ikke mer! doh det kommer snart en ny en!! ;) Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Mye bedre enn jeg kan :D Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg