olehenri Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Var med Dan_Stamnes en tur da han sku handle felger på golfen, dro nedpå strandtorget på lillehammer, og der kommer det en svart fet acura rsx bortover, men, den vingen.... den kunne jeg rivd av gratis! Ellers en jævelig rå bil! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Møtte den på Strandtorget jeg også... Er http://www.nippon.no som har hatt den, tydeligvis solgt nå da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 bilder da? vet om en svart acura nsx rundt her (hamar) men en er det langt fra no torshov-vinge på... :P Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 bilder da? vet om en svart acura nsx rundt her (hamar) men en er det langt fra no torshov-vinge på... :P Ligger bilder av den på club-honda.org men sidene er nede (SOM VANLIG!!!). doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 hvis det er den fra hamar, noe jeg tror det kan være, så er det vinge fra wings west som sitter på den, sammen med et komplett wings west styling kit.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 hvis det er den fra hamar, noe jeg tror det kan være, så er det vinge fra wings west som sitter på den, sammen med et komplett wings west styling kit.. Vi snakker om RSX ikke NSX nå... Det er 2 ganske så forskjellige biler ;) Er ikke styling på RSX'en, kun vingen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 oi.. sorry, litt feillesing fra meg.. beklager så meget :P hehe.. litt lite søvn siste uka, pga bilskruing, har gjort sitt til at jeg ikke er heeelt våken.. :P Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 er greit å kalle en Integra for RSX det godtar jeg .. men å kalle en NSX for en Acura .. nei faen heller .. et sted går grensa! skal plutselig alle med civic kalle bilen sin for Acura EL? eller hva med alle Accord eiere kalle den for Acura TSX ? godt tar RSX siden den ikke selges i norge under noen navn.. men ikke NSX.. hver så snil! (samme gjelder når Legend kommer snart.. kommer til å drepe alle som kaller den Acura RL... hadde den ikke kommet til europa så ok .. men nå som den skal selges her så :.. STFU! :P) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Hva snakker du om Kebab? Den bilen som refereres til ER en Acura som er importert fra USA... ;) Minnes den hadde kun gått noe sånt som 60.000 når den var til salgs tidlig i vinter. Var på Rudskogen i September i fjor... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaLarsen Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Nå har det jo seg faktisk slik at den NSX en i hamar faktisk er en Acura. Importert fra usa da vettu. Så kanskje litt dumt å være så påstålig før du veit noe. edit: så du kom før meg der. Stemmer det med rudskogen ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Honda NSX -- Acura NSX er identisk! hva så om den er USA importert.. er fortsatt en honda med et annet logo foran og bak.. BAH! Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 acura er vel det amerikanske navnet på honda? slik som lexus er for toyota? hvertfall, den rsx`n, hadde hvite skilter, og den føkkings torshov vingen.. så ut som at den gikk godt.. hehe :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Møtte den på Strandtorget jeg også... Er http://www.nippon.no som har hatt den, tydeligvis solgt nå da ;) har du vært der? med bilen din? uten at jeg har sett den?!? hehe faan! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 acura er vel det amerikanske navnet på honda? slik som lexus er for toyota? ikke helt acura er "også" Luxus divisjonen til honda.. MEN! alt de har gjort er å bytte navnet på JDM/Euro Hondaer og solgt de i usa og canada.. (ja tilogmed civic!) mens Lexus er JDM Toyotaer (dvs VAR Toyotaer) ingen av lexus modellene var noengang solgt utenfor japan som noe annet enn lexus .. og i dag har de egene modeller (altså nye IS og GS finnes ikke som toyota) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 har du vært der? med bilen din? uten at jeg har sett den?!? hehe faan! Kjørte ikke Civicen nei... Kjørte hvit Hiace, legger ikke akkurat så veldig godt merke til den akkurat hehe ;) Hadde litt problemer med og få med meg 5m lange ting i Civicen... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg