Gå til innhold

Acura RSX med Torshov(!!!) vinge..

Ranger emnet

olehenri

Anbefalte innlegg

er greit å kalle en Integra for RSX det godtar jeg .. men å kalle en NSX for en Acura .. nei faen heller .. et sted går grensa!

skal plutselig alle med civic kalle bilen sin for Acura EL?

eller hva med alle Accord eiere kalle den for Acura TSX ?

godt tar RSX siden den ikke selges i norge under noen navn.. men ikke NSX.. hver så snil!

(samme gjelder når Legend kommer snart.. kommer til å drepe alle som kaller den Acura RL... hadde den ikke kommet til europa så ok .. men nå som den skal selges her så :.. STFU! :P)

Jeg er ikke sikker på at jeg følger deg nå, men jeg forstår det sånn at du mener Acura kun er RSX?

Har nå selv hatt Acura NSX, den eneste forskjellen på den og en Honda var emblemene. Resten var dønn samme bilen.

Forskjellen på dem er at Acura er de bilene som er produsert i USA. Acura er betegnet som "domestic car" i statene, ikke en importbil.

Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac.

1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres)

1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil)

1978 Dodge Ramcharger 318

1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte ikke Civicen nei... Kjørte hvit Hiace, legger ikke akkurat så veldig godt merke til den akkurat hehe ;) Hadde litt problemer med og få med meg 5m lange ting i Civicen... :rolleyes:

aha! hehe

da er det ikke lett å legge merke til nei.. heh :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Hallojsan!

Ser det diskuteres litt RSX og diverse her....og kan vel bare smette inn at det er min kjære Mette (samboer) som kjøpte bilen...RSX'n altså.... Men snart er det på tide å bytte bil igjen. Blir nok en ACURA NSX Targa i neste omgang... Så RSX'n blir snart lagt ut for salg igjen....

For de som har lyst på masse bilder av bilen så finner dere det her:

http://www.nippon.no/rsx/rsx_showbilder.zip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallojsan!

Ser det diskuteres litt RSX og diverse her....og kan vel bare smette inn at det er min kjære Mette (samboer) som kjøpte bilen...RSX'n altså.... Men snart er det på tide å bytte bil igjen. Blir nok en ACURA NSX Targa i neste omgang... Så RSX'n blir snart lagt ut for salg igjen....

For de som har lyst på masse bilder av bilen så finner dere det her:

http://www.nippon.no/rsx/rsx_showbilder.zip

så en helt lik en i motorbørsen denne uka og..

Fet bil, men den vinga.. :s den.. ja.. huff! hehe

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider