projektRUST Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Selger svarte interiørdeksler fra diverse GTI-biler.. Svart er kult! Har alle interørdeksler, c-stolpe, b-stolpe, a-stolpe - og annet pjask.. Selges helst samlet.. siden det er kulest å bytte ut alle dekslene på en gang pris - 150,- Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkje Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Er det høytalerdeksler til frammdørene jeg så vidt ser? :) Siter - Golf GTI G60 | Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Dessverre. Eneste med hull til høyttaleren er listene langs c-stolpen. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosmo Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Hva vill det koste for frakt hit til trh? Er delene hele, uten sprekker? Meget interessert. Siter 03' Audi A4 1.8TQ S-Line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Dessverre. Eneste med hull til høyttaleren er listene langs c-stolpen. les pm'en din Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg