ibanez Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Spotta en RX-7 i byen på fredags kvelden. Fikk ikke sett så godt på den, men den var rød og hadde alu spoiler så vidt jeg husker. Noen som har bilde\info? Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareET Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Spotta en RX-7 i byen på fredags kvelden. Fikk ikke sett så godt på den, men den var rød og hadde alu spoiler så vidt jeg husker. Noen som har bilde\info? mhm..så den både igår og idag! mykke pent :) Siter Current soundsystem: 1xClarion DXZ928R 1xRockford Fosgate 851x 1xRockford Fosgate 1001bd 2xRockford Fosgate RFD-2210 2XRockford Fosgate FNX-2514 2xInfinity kappa 693.5I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Greddy T78 kit, "carbon"-vinge, apexi power fc hjerne osv.. Eier'n holder til på Carpoint (på ladesletta) Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Hehe...lurer på om jeg ikke har sittet på med den Rx7'en. Jeg og naboen min...en god kamerat dro opp til Trondheim i vinter for å hente og kjøpe bobla dere ser på p-bildet<-------- og idet vi skulle dra fra stedet vi hadde betalt bilen og fylt ut alle skjemaer og greier, dukker det opp en rx7 med en feit vinge...jeg som drittunge løp bort til eieren av rx7en og måtte se og hilse på både han og bilen. Jeg spurte så på kødd om jeg ikke skulle få være så heldig å ikke få sitte på med han en tur iogmed at Rx7 er en særdeles sjelden og spessiel bil. :rolleyes: Så fikk jeg faktisk en prøvetur...og ja det dro...han hadde bostkontroll i bilen og kjøpt en feit wastegate og pop off ventil til bilen blant annet pluss noe annet småstæsj...og det satt en 500 kraftfulle gamp i den sa han. Og det sparka noe så J..... som jeg aldri hadde kjent før :titties: tror han het Stian han som eier bilen. Takk for turen forresten ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenf Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Det er nok "carpointbilen" det er snakk om. Står vanligvis parkert utafor, netopp carpoint! Helt original styling untatt en svær carbonvinge. Det som er under panseret er ikke originalt... Siter 83 RX7 12A Turbo 89 Ford F-250 XLT Lariat x80 RX7 13B x82 929 HT Coupe x89 929 2.2i GLX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg