Gå til innhold

RX-7 i Trondheim

Ranger emnet

ibanez

Anbefalte innlegg

Spotta en RX-7 i byen på fredags kvelden. Fikk ikke sett så godt på den, men

den var rød og hadde alu spoiler så vidt jeg husker.

Noen som har bilde\info?

mhm..så den både igår og idag!

mykke pent :)

Current soundsystem:

1xClarion DXZ928R

1xRockford Fosgate 851x

1xRockford Fosgate 1001bd

2xRockford Fosgate RFD-2210

2XRockford Fosgate FNX-2514

2xInfinity kappa 693.5I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greddy T78 kit, "carbon"-vinge, apexi power fc hjerne osv..

Eier'n holder til på Carpoint (på ladesletta)

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...lurer på om jeg ikke har sittet på med den Rx7'en. Jeg og naboen min...en god kamerat dro opp til Trondheim i vinter for å hente og kjøpe bobla dere ser på p-bildet<-------- og idet vi skulle dra fra stedet vi hadde betalt bilen og fylt ut alle skjemaer og greier, dukker det opp en rx7 med en feit vinge...jeg som drittunge løp bort til eieren av rx7en og måtte se og hilse på både han og bilen. Jeg spurte så på kødd om jeg ikke skulle få være så heldig å ikke få sitte på med han en tur iogmed at Rx7 er en særdeles sjelden og spessiel bil. :rolleyes:

Så fikk jeg faktisk en prøvetur...og ja det dro...han hadde bostkontroll i bilen og kjøpt en feit wastegate og pop off ventil til bilen blant annet pluss noe annet småstæsj...og det satt en 500 kraftfulle gamp i den sa han. Og det sparka noe så J..... som jeg aldri hadde kjent før :titties: tror han het Stian han som eier bilen. Takk for turen forresten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider