Gå til innhold

Noen biler på vei fra/til oslo.

Ranger emnet

Volvo-Lars

Anbefalte innlegg

En stk Orange/rød volvo 240 stv, senka, sota ruter, pen blondine på passasjer siden. info?

en stk svart volvo 740 stv, senka, lilla sota ruter, svarte penta felger, grom lyd. Info?

en stk Honda accord liggnede bil, mørk blå metallic med fult bodykit, store hjul å HØY vinge type WRC aktig design...info?

En stk Brabus cab, svart, V12, 7.2 S på bakluka....fløtta seg værre bra:) info?

Volvo'ane blei sett i Oslo, Brabusen på texburger på vei ut av oslo å Hondaen blei sett på bunn av lier bakken....

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yo Lars. Hadde den Honda'n chrome felger? Vet om en som kjører en Accord, med fullt kit, og en relativt stor vinge bak. Det er Type-R emblemer på den. Har bilde på mobben men...

La ikke merke til den før den hadde passert meg/oss....men det lille jeg så av felgene før den la seg inn foran oss....så ville jeg tro det var krom hjul ja....trur de må ha vært 18"....

Dr.S: Mener å huske den ikke hadde no reklame i bakruta, men jeg kan huske feil (var tidlig på morran og jeg var TRØTT)...sleng ut bilde av eventuel bil..hvis du har bilde da;)

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den brabusen jeg tror det er så er det SL 7.3S med 582 hester og 750 nm... men hadde aldri trodd at noen i norge hadde en !! er kin på å se den selv :)

Jeg "lekte" litt med en Mercedes SL som det stod 7.3 Brabus bakpå i fjor sommer mellom Drammen og Asker... Den gikk bra, så er nok flere av de gjemt rundt omkring. Er mye biler man ikke ser på biltreff etc vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider