Speedtouch Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 noen som har peiling på hvor jeg kan kjøpe infinity leppe til e30 billig?? hadde vore fint om noen kunne hjelpa meg:) Hilsen Arild Siter E30 m3 er alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 http://www.koed.dk er ganske billig Siter Speed kills, drive japanese and live forever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedtouch Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 hvor mye blir det i frakt når du bestiller i fra danmark da?? og hvor lang leveringstid? følger grøftelys med?? kannsje noen andre alternativer i norge? Siter E30 m3 er alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedtouch Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 og hva er forskjellen på frontspoiler og spiolerlæbe? Siter E30 m3 er alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Det er samme alen. Potet, potitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedtouch Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 kan jo ikke veære det,, er jo forskjell på pris der... Siter E30 m3 er alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedtouch Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 noen som har peil? Siter E30 m3 er alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Leppa er den som festes på en frontfanger :) Hvis du bestiller fra Koed.dk, så plusser du på ca 400 kr for frakt, og ganger hele beløpet med 1,25. Da legger du altså til frakt og moms. Altså det du betaler for å få den levert på døra ;) Tar ca. ei uke har jeg hørt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg