JChE Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Jeg har en bosch bloctronic i 'lanten... problemet er at fjernkontrollen er delvis knekt, og ganske utslitt, så det er ikke alltid den virker. Dette er jo ikke alltid så greit... Noen som har en sånn i god stand liggende, eller vet om det går å få kjøpt? Alarmen er ganske gammel... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robster Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 får helt sikkert kjøpt den hos bilradiospesialisten.... min kontroll funka ikke, men jeg fikk en ny en til et par hundre kr om jeg ikke husker helt feil...... men jeg har en annen alarm da.... Siter - `94 Opel Astra 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 ok, får sjekke der da... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg