Gå til innhold

Hafsengen stakk av med seieren...

Ranger emnet

Grønne fare

Anbefalte innlegg

i dagens nm runde i bakke løp stakk stian Hafsengen av med seieren i den store klassen i bakkeløps nm.. han vant forran Roger bakken... som spikeren sa under premie utdelinga.. (bakken det er vel ikke "surt" og tape for Stian som stiller opp bilen under brua og holder sladden ut helt til tops) Bakken smilte og sa nei..

Stian var raskest opp bakken begge gangene i dag..

Håper personlig at det vil dukke opp noen sponsorer nå så Stian får kjørt hele sesongen i år.. og hvem vet kanskje han går til tops

Med dette vil jeg ønske Stian lykke til og Gratulerer med seieren..

Hva skal jeg med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

i dagens nm runde i bakke løp stakk stian Hafsengen av med seieren i den store klassen i bakkeløps nm.. han vant forran Roger bakken... som spikeren sa under premie utdelinga.. (bakken det er vel ikke "surt" og tape for Stian som stiller opp bilen under brua og holder sladden ut helt til tops) Bakken smilte og sa nei..

Stian var raskest opp bakken begge gangene i dag..

Håper personlig at det vil dukke opp noen sponsorer nå så Stian får kjørt hele sesongen i år.. og hvem vet kanskje han går til tops

Med dette vil jeg ønske Stian lykke til og Gratulerer med seieren..

hva kjører han??

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår