Gå til innhold

ØK: Bil til daglig bruk

Ranger emnet

ragua

Anbefalte innlegg

Var ikke så mange bilder der som funka.. :)

http://www.streetdesign.no har også endel til denne bilen. :)

Hvordan er interiøret i bilen? Hvilket anlegg har du i?

fikk sett alle bildene j...! :rolleyes:

interiøret er svart (dashbord, dørtrekk, div lister...) mens setene og lignende er i grått... det er dønn strøkent!

anlegget som sitter i er MDS og Kenwood...!

alt av anlegg er under 6 mnd gammelt...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fikk sett alle bildene j...! :rolleyes:

interiøret er svart (dashbord, dørtrekk, div lister...) mens setene og lignende er i grått... det er dønn strøkent!

anlegget som sitter i er MDS og Kenwood...!

alt av anlegg er under 6 mnd gammelt...

Ja nå funka bildene igjen. Sikkert photobucket som dumpa litt. :)

Er det aribag i rattet?

Bilen ser jo ganske strøken ut da.. :) Får mer og mer tro på denne. :)

Får jeg lov til å skrive dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå funka bildene igjen. Sikkert photobucket som dumpa litt. :)

Er det aribag i rattet?

Bilen ser jo ganske strøken ut da.. :) Får mer og mer tro på denne. :)

er airbag i rattet ja, stemmer det...! :)

bilen er i ganske bra stand ja, er jo selvsagt noen små skjønnhetsfeil i lakken etter litt steinsprut og.l, men det er ikke mye...! bilen er jo tross alt 10 år gammel...

men de steinsprutskadene må du gå ganske inntil bilen for å se, er snakk om bittesmå "steinsprutskader"...

lakken på bilen er nylig lakkrensa og teflonbehandla, så den er pen i lakken...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er airbag i rattet ja, stemmer det...! :)

bilen er i ganske bra stand ja, er jo selvsagt noen små skjønnhetsfeil i lakken etter litt steinsprut og.l, men det er ikke mye...! bilen er jo tross alt 10 år gammel...

men de steinsprutskadene må du gå ganske inntil bilen for å se, er snakk om bittesmå "steinsprutskader"...

lakken på bilen er nylig lakkrensa og teflonbehandla, så den er pen i lakken...!

Rust o.l da? Hvilken boltsirkel er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rust o.l da? Hvilken boltsirkel er det?

bilen er så og si rustfri...!

kanalene er hele og rustfrie! det samme gjelder resten av bilen når det gjelder lakk og lignende...! ikke noen rust/rustskader i lakken!

bilen er techtylbehandla under, så det er ikke noe rust der...! det var anntydning til overflaterust der før den ble techtylbehandla, men det ble pusset vekk, og techtyl behandlet...!

boltsirkelen er 4x114,3...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er så og si rustfri...!

kanalene er hele og rustfrie! det samme gjelder resten av bilen når det gjelder lakk og lignende...! ikke noen rust/rustskader i lakken!

bilen er techtylbehandla under, så det er ikke noe rust der...! det var anntydning til overflaterust der før den ble techtylbehandla, men det ble pusset vekk, og techtyl behandlet...!

boltsirkelen er 4x114,3...

114,3 ja.. passer jo mazda felgene mine også på denne bilen da.. ;)

Så og si rustfri? Hmmm... hvor befinner rusten seg da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

114,3 ja.. passer jo mazda felgene mine også på denne bilen da.. ;)

Så og si rustfri? Hmmm... hvor befinner rusten seg da? :)

rusta befinner seg under bilen, der den er utsatt for litt steinsprut og slik... men som j sa, er ikke noe farlig eller gjennomgående rust...! det er heller ikke snakk om mye i dette tilfellet...! kan godt ta bilde av bilen under, slik så at du får se det selv... har ingenting å skjule på det j sier om bilen når det gjelder "rusta" under bilen, så da kan j like greit ta bilder av kanalene og understellet...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jo vært supert det... Skal sette meg ned etter jobb å tenke hardt over dette. Du har mulighet til å kjøre oppover hit altså?

har som sagt mulighet til å møte deg på halv veien, j bor jo i hamar, så da blir jo Otta / Dovre / Dombås sånn ca midt imellom...!

ja du får tenke litt over dette da vettu, så skal j prøve å få fiksa noen bilder i dag eller i morra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har j fått tatt noen bilder av bilen under...! var ikke så veldig lettvint å komme til over alt, siden j ikke har noen løftebukk eller lignede for å få bilen opp... men her har du noen bilder av understellet, så du får bare si ifra hvis det er noe spesielt du vil at j skal ta bilde av...!

DCP03220.jpgDCP03213.jpg

Rusta som er på bildet under her, er i varmeskjoldet/dekselet til eksosen som ligger utenpå/ved siden av bensintanken...

DCP03210.jpgDCP03206.jpgDCP03202.jpg

Her er da det j nevnte for deg, at det hadde kommet litt overflaterust...! bilen har vært techtylbehandlet før, og her har techtylen blitt "slitt" bort, så det er her den eneste rusta under bilen er...

DCP03201.jpgDCP03208.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det så veldig rustent ut :P Hvis det der er hva en ser, hva med det en ikke ser?

Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac.

1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres)

1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil)

1978 Dodge Ramcharger 318

1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke så mye baki der men anlegget er ikke så viktig da jeg har store planer for dette og bygger det selv.

ja, det trur j på....! har sett noen bilder av anlegget du har i bilen din! :) hehe...

er det noe mer du lurer på ang bilen som du vil ha svar på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår