Gå til innhold

17" Felger og senking

Ranger emnet

Corfic

Anbefalte innlegg

Originally posted by ClusterOne

Min er senka 40mm (Eibach + Gule Koni) og jeg har 215/40 R17, og det går greit.. bare å ta det rolig over fartsdempere med folk i baksetet.. men jeg fikk hjula mine godkjent på biltilsynet og skrivd inn i vognkortet, så da er det bare å tut&kjør :D

Jeg får møte deg på Kalbakken en dag Cluster, må se 17" felgene dine!!! :)

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ClusterOne

Klart det.. bare venter på April jeg. :D

BTW; var det deg jeg sto parkert sammen med utenfor Meny i dag? Sort golf, sorte blinkers, gti antenne og alu felger?

Var nok ikke meg nei, skulle ønske det, hehe.. Siden jeg har STÅL felger og "trekke-opp-antenne!:(

Just to be sure, du kjører i en rød Variant, ikkesant? Da veit jeg hvem jeg kan møte på til neste gang jeg er ute ved Kalbakken! :)

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har senket 40 og ruller på 215/40-16, det subber bak på høyre sidei ytterkant av dekket. Nok at jeg har en person i biln. Jævli irriterende og dyrt, Goodyear F1 er ikke akkurat de billigste dekkene! Er ikke så inne på emnet, men tror innpress kan ha noe med saken å gjøre.

Ps: Må kjøpe nye dekk til våren, de jeg har er blitt brukt fra August til tidlig November, slitasjen er på ytterkant av dekket, Goodyear merket er slitt bort, ellers ingen skade. Blir neppe Eu godkjent med subbinga!

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by B.T.i

Har senket 40 og ruller på 215/40-16, det subber bak på høyre sidei ytterkant av dekket. Nok at jeg har en person i biln. Jævli irriterende og dyrt, Goodyear F1 er ikke akkurat de billigste dekkene! Er ikke så inne på emnet, men tror innpress kan ha noe med saken å gjøre.

Ps: Må kjøpe nye dekk til våren, de jeg har er blitt brukt fra August til tidlig November, slitasjen er på ytterkant av dekket, Goodyear merket er slitt bort, ellers ingen skade. Blir neppe Eu godkjent med subbinga!

I want some pictures of senkinga! :)

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by B.T.i

Ok, ser helt ordinært ut, bor tross alt i NordNorge og må ta hensyn til astronomiske mengder med snø!

http://img11.photobucket.com/albums/v35/Ostepetter/Side.jpg

Hadde nok tenkt det samme, hvis jeg hadde bodd i nord! Justertbart senkesett eller? Merke på fjærer? Dempere?

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er settet:

http://www.autospar.no/znet_suspension_VW60018.htm

Ikke verdens beste, men greit nok! Bilen er jævli stiv, gocart:)

Dette er fra da jeg skulle kjøre på jobb kl 7 om morgenen, brøytebilen hadde ikke brøytet og jeg kjørt gjennom en 1m meter snø haug. Fikk ikke giret etterpå:D

http://img11.photobucket.com/albums/v35/Ostepetter/2c92c5fe.jpg

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider