farlig Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 takk for svar! Har 940 boka, og det står ingen ting der. Finnes det andre volvo forhandlere enn bilia? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 sjekk http://www.volvocars.no på østfold. sikkert noen du kan ringe der. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Da har jeg kommet noe videre i feilsøkingen. Byttet trykkregulator til en fra b230et, og det ble ikke noe bedre. Trykket var fremdeles det samme. 2,4 bar omtrent på tomgang. Fant også en annen litt suspekt ting, og det var ene polen på hovedpumpen var HELT løs. Der må det ha vært forferdelig dårlig kontakt! Rettet opp dette, og prøvde å starte bilen uten hovedpumpen tilkoplet. Den gikk i noen sekunder før den døde. Det må vel bety at hovedpumpen fungerer? Startet bilen igjen og tok meg en liten tur med den. Den går veldig bra, men den kutter fremdeles før 5000 omdr. Kunne ikke på den lille turen kjenne tegn til nykking, men jeg utelukker ikke at den gjør det. Her for et par dager siden klarte jeg å dra den helt til 6000omdr, men det var bare en gang. Kan det være andre årsaker til at den kutter?? Nå begynner jeg å gå tom for råd! Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Glemte en ting; jeg målte spenningen på begge pumpene til 11,2 volt, mens spenningen på batteriet var 13,2 volt. Er 11,2 volt for lite?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.