Gå til innhold

Krise!

Ranger emnet


farlig

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg kommet noe videre i feilsøkingen.

Byttet trykkregulator til en fra b230et, og det ble ikke noe bedre. Trykket var fremdeles det samme. 2,4 bar omtrent på tomgang.

 

Fant også en annen litt suspekt ting, og det var ene polen på hovedpumpen var HELT løs. Der må det ha vært forferdelig dårlig kontakt! Rettet opp dette, og prøvde å starte bilen uten hovedpumpen tilkoplet. Den gikk i noen sekunder før den døde.

Det må vel bety at hovedpumpen fungerer?

 

Startet bilen igjen og tok meg en liten tur med den. Den går veldig bra, men den kutter fremdeles før 5000 omdr. Kunne ikke på den lille turen kjenne tegn til nykking, men jeg utelukker ikke at den gjør det.

 

Her for et par dager siden klarte jeg å dra den helt til 6000omdr, men det var bare en gang. Kan det være andre årsaker til at den kutter??

 

Nå begynner jeg å gå tom for råd!

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår