Gå til innhold

Kan politiet ta bilen din hvis du kjører uten lappen?

Ranger emnet

Alexxx

Anbefalte innlegg

Kan politiet ta bilen din hvis du kjører uten lappen?

ja , ved gjentatte ganger, så har det stått i avisa om folk som har fått inndratt bilen sin...

men det er langt værre ting som kan skje hvis du kjører uten lappen, eks. på "worst case scenario": du kjører på en unge som blir livsvarig skada, 90% ufør, så får du regninga på 3millioner :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja , ved gjentatte ganger, så har det stått i avisa om folk som har fått inndratt bilen sin...

men det er langt værre ting som kan skje hvis du kjører uten lappen, eks. på "worst case scenario": du kjører på en unge som blir livsvarig skada, 90% ufør, så får du regninga på 3millioner :/

Må bare si at jeg har lappen så tenkte ikke på meg hvis du fikk det inntrykket. Det var en bil jeg vurderte å kjøpe som ble inndratt pga en person uten lappen kjørte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg har lappen så tenkte ikke på meg hvis du fikk det inntrykket. Det var en bil jeg vurderte å kjøpe som ble inndratt pga en person uten lappen kjørte den.

var ikke noe moralpreken til deg, foralldel :) bare svarte på spørsmålet ditt og slang med noe "attåt" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fjern bekjent av meg har blitt stoppa ca 30 ganger uten lappen samt sona for bilrelaterte saker for mange år siden og han har aldri fått beslaglagt noken biler. I dag trur eg han har lagt det livet på hylla etter å ha fått litt hjelp med ADHDsin.

Så eg trur nok at det er trygt å kjøpe den bilen som er til salgs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fjern bekjent av meg har blitt stoppa ca 30 ganger uten lappen samt sona for bilrelaterte saker for mange år siden og han har aldri fått beslaglagt noken biler. I dag trur eg han har lagt det livet på hylla etter å ha fått litt hjelp med ADHDsin.

Så eg trur nok at det er trygt å kjøpe den bilen som er til salgs.

Hehe, eieren sa at han får ikke bilen tilbake før han selger den eller noe sånt. Dessuten har prisen sunket med 5000kr.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider