keirot Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Turboen på min B21ET ser ut til å være vannavkjølt med rør som går til og fra radiator, men det er også oljekjøler tilkoplet turboen! Forstått det slik at originalt var dem bare oljekjølt, eller tar jeg feil? Den er merka: GIKTurbo T.32 76 70 00 A/B 42 Kan dette være en uoriginal turbo og event. er den større en den som sto i originalt, såfremt dette ikke er den originale turboen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 er vannkjølt turbo orginalt.. (iflg. VADIS) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Tror ikke den er vannkjølt originalt, for GIK leverte vannkjølte eksoshus erstatninger til TB03 for Volvo. Og siden din er vannkjølt og det står GIK på den, så kan du jo legge sammen en og en ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirot Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Trur en og en er fire jeg, men så er jo matematikk ikke min sterke side, eller var det riktig? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirot Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Skal tru hvor mye mere effekt man kan oppnå med en 35 istedet for 25- turbo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg