Gå til innhold

noen som skal selge en 240/245 Tic her?

Ranger emnet

R_Style

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt rykte om en original 240 tic (injection), med cosworth IC.

Originale 240 IC følger visst også med.

Den skal visst selges for ca. 15.000kr og er visstnok strøken.

Jeg har ikke sett bilen selv og kjenner ikke han som selger den.

Han er eksen til eksen min, hehe.. kan sikkert skaffe kontaktinformasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe min med F motor etter sommeren og så reise til sverige og få tak i B230FT med M90.

skulle helst hatt en bil nå, så den hadde blitt "klar" til slutten av sommeren...

men har du noen bilder av bilen din?

hvis noen tilfeldigvis skulle være intr i en litt nyere bil, så har j en 95 mod Nissan Primera 2,0i 16V LX som skal selges... kan godt byttes hvis j får penger imellom...

DCP03193.jpg

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor holder han til da?

j bor i hamar i hedmark, så burde helst ikke være i finnmark eller i kristiandsand liksom... er begrensa hvos langt j vil kjøre for å se på en bil...! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt billig viss den er strøken?

Volvo 164 e bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 242 79mod som antaglivis blir til salgs snart!!!

Smaragdsort (mersjedes farve) med 18"bbs (samme som ruud hadde på den gråe sierran) 1031 bakaksel med GROM sperre (tracteck thorshondiff) Getrag 262cr girkasse, med spessialbygd spakestell (shortshift). MBW M5 trykkplate og sinterlamell på spessialbygd svinghjul. Spessialbygd mellomaksel. R-sport dempere bak og gule koni fram, r-sport senkefjærer. 6pnkt bur, ribba innvendig, en sparco bøttestol og 4pnkt sparco 3"seler. Spessbygd dasjbord, med det som trengs av instrumenter. Stolen er flytta så langt ned det går og enda klarer å se over dasjen. rattet flytta etter.

Motorn er en B23 med smidd bofors veiv (2,3L) H-profil råder og smidde mahle stempler. (8,6:1 i komp) Skjærkanpakkning, 531 topp preppet av Kent motor i sverige, med større eksosventiler. og tilsvarende t5 kam. Spessialbygd innsug pygget på GLT innsug. Spessialbygd grenrør, Turbonetics 60-1 turbo, Turbonetics Racegate WG, 3" hjemebygd eksosanlegg. Electromotive tec2 sprut og tenning, 897cc msd dyser. GROM IC, og sikker mye mer som jeg ikke komer på nå!

som sagt, den blir antaglivis solgt hvis noen dukker opp med penger...

Den er ikke ferdig bygd, men om det er ønskelig (helst) vil jeg bygge den ferdig, få den bremset og færdigstille bilen før salg....

Skal ikke være noe problem å komme et stykke over 400hk med det oppsette der, og iallefall 600NM

Hvis du er intresert kan du ta kontakt med meg pr telefon på 91768562 Gjærne SMS om du vill..

MVH

Ben Are

Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 242 79mod som antaglivis blir til salgs snart!!!

Smaragdsort (mersjedes farve) med 18"bbs (samme som ruud hadde på den gråe sierran) 1031 bakaksel med GROM sperre (tracteck thorshondiff) Getrag 262cr girkasse, med spessialbygd spakestell (shortshift). MBW M5 trykkplate og sinterlamell på spessialbygd svinghjul. Spessialbygd mellomaksel. R-sport dempere bak og gule koni fram, r-sport senkefjærer. 6pnkt bur, ribba innvendig, en sparco bøttestol og 4pnkt sparco 3"seler. Spessbygd dasjbord, med det som trengs av instrumenter. Stolen er flytta så langt ned det går og enda klarer å se over dasjen. rattet flytta etter.

Motorn er en B23 med smidd bofors veiv (2,3L) H-profil råder og smidde mahle stempler. (8,6:1 i komp) Skjærkanpakkning, 531 topp preppet av Kent motor i sverige, med større eksosventiler. og tilsvarende t5 kam. Spessialbygd innsug pygget på GLT innsug. Spessialbygd grenrør, Turbonetics 60-1 turbo, Turbonetics Racegate WG, 3" hjemebygd eksosanlegg. Electromotive tec2 sprut og tenning, 897cc msd dyser. GROM IC, og sikker mye mer som jeg ikke komer på nå!

som sagt, den blir antaglivis solgt hvis noen dukker opp med penger...

Den er ikke ferdig bygd, men om det er ønskelig (helst) vil jeg bygge den ferdig, få den bremset og færdigstille bilen før salg....

Skal ikke være noe problem å komme et stykke over 400hk med det oppsette der, og iallefall 600NM

Hvis du er intresert kan du ta kontakt med meg pr telefon på 91768562 Gjærne SMS om du vill..

MVH

Ben Are

Takk for tilbudet, men j er desverre på jakt etter 240 eller 245... desverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider