Gå til innhold

noen som skal selge en 240/245 Tic her?

Ranger emnet

R_Style

Anbefalte innlegg

Opprinnelig skrevet av Ben are

Har en 242 79mod som antaglivis blir til salgs snart!!!

Smaragdsort (mersjedes farve) med 18"bbs (samme som ruud hadde på den gråe sierran) 1031 bakaksel med GROM sperre (tracteck thorshondiff) Getrag 262cr girkasse, med spessialbygd spakestell (shortshift). MBW M5 trykkplate og sinterlamell på spessialbygd svinghjul. Spessialbygd mellomaksel. R-sport dempere bak og gule koni fram, r-sport senkefjærer. 6pnkt bur, ribba innvendig, en sparco bøttestol og 4pnkt sparco 3"seler. Spessbygd dasjbord, med det som trengs av instrumenter. Stolen er flytta så langt ned det går og enda klarer å se over dasjen. rattet flytta etter.

Motorn er en B23 med smidd bofors veiv (2,3L) H-profil råder og smidde mahle stempler. (8,6:1 i komp) Skjærkanpakkning, 531 topp preppet av Kent motor i sverige, med større eksosventiler. og tilsvarende t5 kam. Spessialbygd innsug pygget på GLT innsug. Spessialbygd grenrør, Turbonetics 60-1 turbo, Turbonetics Racegate WG, 3" hjemebygd eksosanlegg. Electromotive tec2 sprut og tenning, 897cc msd dyser. GROM IC, og sikker mye mer som jeg ikke komer på nå!

som sagt, den blir antaglivis solgt hvis noen dukker opp med penger...

Den er ikke ferdig bygd, men om det er ønskelig (helst) vil jeg bygge den ferdig, få den bremset og færdigstille bilen før salg....

Skal ikke være noe problem å komme et stykke over 400hk med det oppsette der, og iallefall 600NM

Hvis du er intresert kan du ta kontakt med meg pr telefon på 91768562 Gjærne SMS om du vill..

MVH

Ben Are

Bilder???

"95 VW Golf III (grevlingbil)

"84 Volvo 240 - B230FK +

[X] "00 BMW 520 m-sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å selge min.

86' 240 Tic

b230at m/ greenfilter, Dump, IC 2.5" Simons eksos

full bross styling

ok stereo, Panasonic-spiller, Rockford Amp, Pioneer suber+høytalere

17" Eikerfelger

240_Tic_Bross.jpg

240_Tic_Bross.jpg

hehe, kjenner til den bilen der hayabuza! :)

ikke vondt ment altså...

men er ikke intr i AT motor desverre...!

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller ;) tror jeg skal selge R-Sport kittet og kjøpe en vanlig F motor.

Kjenner du Tom Erik eller? ettersom du vet av bilen?

tom erik fra brumundal`n?

kjenner han som hadde den for 2 1/2 år sia, da den gikk på koppang i hedmark, erik het han som hadde den da...!

da den var blå og gikk på koppang så den slik ut...

143172.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må være forut for sin tid vettu! ;)

hehe...

neida, syns 242 er gromt j også, men er kun på jakt etter 240 eller 245 denne gangen....

var en utroollig strøken 240 TIC til salgs på autodb idag! sperre, hvite blinkers rundt hele, 8,5x17 Brock felger, gr.a vinge og noe annet til 35 000,- sjekk på autodb.no/bil | den var fiiiiiiiiin! :D

"95 VW Golf III (grevlingbil)

"84 Volvo 240 - B230FK +

[X] "00 BMW 520 m-sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var en utroollig strøken 240 TIC til salgs på autodb idag! sperre, hvite blinkers rundt hele, 8,5x17 Brock felger, gr.a vinge og noe annet til 35 000,- sjekk på autodb.no/bil | den var fiiiiiiiiin! :D

har såvidt prata med han skjønner du...!

men den har vært til salgs før, hørte på den sist gang den var til salgs... så den blir det nok ikke...

er litt "kresen" når j nå skal ha tak i meg bil...!

vil ha tak i en som er så og si strøken og ikke trimma til døde... (ikke at den ovenfor var det, men har hørt litt på den før, så den blir det ikke...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider