Gå til innhold

elektrisk vindusheis golf3

Ranger emnet

VR6power

Anbefalte innlegg

hei...krrrrrrrrrrrise;)

kan nokken hjelpe me med enten ei tegning eller nokke over korleis vindusmekanismen (den elektriske) funker i golfen.

trykte på knappen og skulle ha ned vinduet idag og der kom det nokken syke lyda og spjooooing og ting...

skrua av dørtrekket og der har kabelen røket på vindusheisa, lå en kabelstrømpe nedi der + (noen få glassbiter..tror det stammer fra før) , men uansett..korleis eg skal TRE den nye vaieren er vel spm. mitt.....tenkte bruke en vanlig sykkelbremse vaier om jeg ikke finner noe annet, + strømpe .

thank goooood it`s sunny outside..men det varer vel ikke for mange dager tipper jeg

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...krrrrrrrrrrrise;)

kan nokken hjelpe me med enten ei tegning eller nokke over korleis vindusmekanismen (den elektriske) funker i golfen.

trykte på knappen og skulle ha ned vinduet idag og der kom det nokken syke lyda og spjooooing og ting...

skrua av dørtrekket og der har kabelen røket på vindusheisa, lå en kabelstrømpe nedi der + (noen få glassbiter..tror det stammer fra før) , men uansett..korleis eg skal TRE den nye vaieren er vel spm. mitt.....tenkte bruke en vanlig sykkelbremse vaier om jeg ikke finner noe annet, + strømpe .

thank goooood it`s sunny outside..men det varer vel ikke for mange dager tipper jeg

Hva med å ta av dørpanelet på andre siden og se der da det sikkert er samme prinsippet :D

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei ruta falt ikke rett ned, kom nokken fææææle lyda derifra så e stoppa heile skiten, MEN ja ruta går no hverken opp eller ned.

åpna opp ogg fant ut at vaieren var sliten av..der er grunnen, men gidder ikke å begynne å fikle oppi der med ny vaier, de skal verkstedet få fixe...hhhar ikke akkurat PYGME fingra, så e kommer jammen ikke til oppimellom der uten videre, hehehe...

forresten så var det glassbiter i bunnen av døra INNI, og faktisk litt nedmellom mekanismen i døra, det stammer fra en gang bilen ble forsøkt stjålet i ålesund, somebody broke the window når den sto hos bilforandler..

dårli at shappa ikke gjorde skikkeli arbeid å støvsuggde det ogg..men men

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider