Gå til innhold

Billige turbo biler

Ranger emnet

Thomas189

Anbefalte innlegg

Max 50.000, mellom 40-50 tusen...

Jeg ser du liker Tyske biler..

Da vil du bli skuffet hvis du kjøper japanskrot..

Hva med en Audi 100 TurboQuattro ?

165hk originalt, det duger greit.. Spesiellt på senhøsten og vintern..

Jeg har tilfeldigvis en til salgs.. 88 modell med det nye interiøret og torsendiff..

Bare å sende en pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet om en nyrestaurert Mitsubishi starion turbo! er jo grp.b bil det :) skikkelig rwd beist.. selges for 46k av en kamerat av fattern!

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet om en nyrestaurert Mitsubishi starion turbo! er jo grp.b bil det :) skikkelig rwd beist.. selges for 46k av en kamerat av fattern!

MeSs

OI det var et bra tilbud! Skulle nesten hatt kroner nå, jeg. :)

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SIer du "billig turbobil", så kan jeg egentlig ikke forstå annet enn at du leter etter en Volvo eller en japsapaner. Tyske turboer er alt annet enn det som kommer under kategorien billig, det eneste måtte i så fall være Glof.

Personlig har jeg ikke hatt noe annet turbo enn 850/V70, Calibra og wankel-turbo, men har hatt "gleden" av å skru på litt forskjellig på min onkels verksted. Tysk er vel ikke akkurat det som har imponert mest.

Calibra var i alle fall piss, solgt igjen etter en skuffende uke.

Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac.

1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres)

1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil)

1978 Dodge Ramcharger 318

1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud)

Lenke til kommentar
Del på andre sider