Yoneck Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Gjelder dette med billig skift på bakruta også? Det spørs vel om forsikringen dekker bakruter, vel ? Uansett, en bakrute skifter du "lett" selv. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Ja men den er drit dyr Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Edge Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Noen som har prøvd dette kittet? http://shop.gasolin.no/catalog/product_info.php?cPath=27&products_id=133&osCsid=2a2cc8a3f371a7c4674f3ccf63fcfc6c Jeg prøvde også med vanlig våtslipepapir og vann på en delebil, men det lager selvfølgelig bare mere riper. Nå var det jo ikke finere enn 400 papir, mulig det hadde gått bedre med finere papir da. Med min delkasko ser det ut til å være kr 2000 i egenandel på skifte av frontrute, så det er liksom ikke så mye aktuelt.. The Edge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Noen som har prøvd dette kittet? http://shop.gasolin.no/catalog/product_info.php?cPath=27&products_id=133&osCsid=2a2cc8a3f371a7c4674f3ccf63fcfc6c Jeg prøvde også med vanlig våtslipepapir og vann på en delebil, men det lager selvfølgelig bare mere riper. Nå var det jo ikke finere enn 400 papir, mulig det hadde gått bedre med finere papir da. Med min delkasko ser det ut til å være kr 2000 i egenandel på skifte av frontrute, så det er liksom ikke så mye aktuelt.. The Edge Syns den egenandelen har blitt vell høy i det siste.. Må nok bruke noe litt finere enn 400 papir på ruta trur jeg :)hvis jeg først skulle prøvd det så trur jeg at jeg hadde satsa på 1200 eller mer.. det går fint å bruke alle typer polish på ruter.. men det kan bli et helvete å bruke vindusviskerene etterpå, de flyter liksom bare oppå polishen.. og noe kan være veldig vanskelig å ta bort.. feks Autoglym extra gloss tingen.. den var veldig vanskelig å få av etter en time på en bakrute jeg prøvde på :) Car glass polish funker jo greit det.. den gjør ruta blank.. og vindusviskerene tar bra etterpå.. Men ripene synes MINST like bra etterpå.. Jeg er interessert i å høre erfaringer fra folk som har fått slipt rutene sine.. for jeg har nemmelig mange rare riper på den ene sideruten som jeg skulle hatt fjerna.. Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Er du medlem av NAF, får du en gratis frontrute i året. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Er du medlem av NAF, får du en gratis frontrute i året. hæææ???? Den må du utrede litt. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg