Gå til innhold

Din første "modda" bil.

Ranger emnet

Gringo

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Walter_Melon

Det var da fryktelig dumt gjort, hvorfor gjorde han det?

Tja.. kanskje han ikkje hadde lyst på den likavel? :eek:

Eller kanskje han berre va ein sånn VAG mann som hadde som mål å utrydda andre bilmerker, samma ka det måtte kosta...:D

Men han virka heller ikkje kjempe happy etterpå...

Eg angra litt på at eg solgte den etterpå då ja, det va jo tross alt min første.. :(

01 BMW 320 Ci

-x 93 Volvo 850 GLE

-x 89 Sierra iS

-x 87 Audi 80 1.8e

-x 83 Sierra 2.0L R.I.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1982/83 Polo Classic var min første prosjekt bil. Med HB motor på 50 hk, jamex luftfilter og 8mm pluggledninger :D Senket 85/75, 8-14 med 195/45-14, OMP borra og slitsa GTI skiver, Mintex M1144 klosser, Goodridge stålomspunnene bremseslanger, sparco alu pedaler, Momo Top Power 300 mm ratt. R&A Design "90" fanger

foran, KPU Polo 2F kopi bak. Stoff matter med Polo trykk (RHD versjon), R&A Grillspoiler, Mattig grill 16v antennem hvite blinklys foran og ovale hvite blinklys på siden. Jom enkelvisker og første VW (?) i Norge med ...dietrich M3 speil

GF.jpg

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

myjeep.jpg

espentan var riktignok konge på sommerføre, det husker jeg godt. Det var ikke så rent få tårer som falt når han gang på gang dro ifra meg på vei ned til kiosken...

MEN, når vinteren kom, da hersket jeg i gata! Med kjettinger og god gammeldags peddalkraft parkerte jeg det som fantes av doninger langs de islagte osloveiene. Uten kjettinger lå jeg bredt nedover hele Karl Johan, og det var såvidt jeg greide å hente inn igjen sladden før slottet...!!

'98 Integra Type-R

'99 Wagon-R+

'84 Tempo PanteR ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første "modda" bil:

celica.jpg

var vel igrunn ikke så veldig modda,men. frontspoiler fra HT Trading ble det da,etterhvert. og 15" Dezent Cup felger med 195/50 dekk.

40mm senka (+ 1 runde foran og tungt anlegg bak:D)

sota ruter rundt om (utenom frontruta,da).

1.6 16V turtallsmaskin med 124 ville HK ;)

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by espentan

firstcar.jpg

Dette bildet ble tatt før jeg fikk senket den og satt på breifelger. Etter det ble bilen så rå å kjøre at jeg glemte alt som hadde med fotografering å gjøre. Om jeg ikke husker helt feil så akset jeg ifra en Honda Dream 125 kubikk opp til 10 km/t....

JÆVLIG BRA!!!!! :D :D :D :D :D :D ;)

-77 242 Turbo

-66 Ford 17m Super

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre ikke bilder, men min første bil var en '87 Kadett E som var identisk med en GSI (den skulle bli det) men det spratt en stople i veien for den en kveld jeg var ute å kjørte i '98, så da beli den kondemert og gsi dela solgt

(komplett int., panser + bakluke)

Var tider det.. hehe...

Den andre var en '77 Rekord med 13B Twintubo (BiTurbo) i, ett prosjekt jeg ikke fullførte pga sykdom.

Den 3'a bilen var 2000 Toyota Corolla 4WD, som fikk en sørkgelig skjebne en sommeraften i 2002 (max uflax den dagen, alt gikk galt)

Bilder av denne er på forumet her de er tatt sensommern 2001 - var rimelig fornøyd med den, ikke for stylet, men nok til at den skilte seg ut på parkeringsplassen.

Den 4're bilen hentes på en gang i påsken og er en 2003 Toyota Yaris 1.3 SOL 3-dørs med 4tr automat og grønn met.

Den 5'e bilen hentes på fredag og forblir en ovaraskelse. (såklart noen veit om den, men ikke alle - jeg opplyser hva det er med bilder & video av begge "ny" bilene til uka tenker jeg)

Til dere som veit, ssh litt til - er snart i mål nå... :D

Edit: Edited "Yaris-Arrival" Date.

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider