Gå til innhold

Hva er den beste hobbybilen?

Ranger emnet

p10

Anbefalte innlegg

Spoileren bak er en ORIGINAL spoiler i utseende ja!! Men en kopi av original Gr. A vinge!! Så bilen er original i utseendet...

Ok, det visste jeg ikke, men selv om jeg setter på en M3 vinge på bilen så er den da virkelig ikke orginal i utseendet lenger.. selv om ikke bilen er stylet med skjørter osv så ser den langt fra orginal ut, det kan du mene så mye du vil, men vis meg EN 240 som kom sånn fra fabrikk så skal jeg si du har rett

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ok, det visste jeg ikke, men selv om jeg setter på en M3 vinge på bilen så er den da virkelig ikke orginal i utseendet lenger.. selv om ikke bilen er stylet med skjørter osv så ser den langt fra orginal ut, det kan du mene så mye du vil, men vis meg EN 240 som kom sånn fra fabrikk så skal jeg si du har rett

Så klart den ikke kom slik fra fabrikk!! Så lav med 18'', det ville aldri skjedd!! Men slik den er på bildet er den original (vingen er ettermontert, men mer enn det er det ikke)... Og det er slik 240'ier er penest! Med styling ødelegger man designet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart den ikke kom slik fra fabrikk!! Så lav med 18'', det ville aldri skjedd!! Men slik den er på bildet er den original (vingen er ettermontert, men mer enn det er det ikke)... Og det er slik 240'ier er penest! Med styling ødelegger man designet!

Ja det skal jeg si meg enig i.. ikke det at jeg synes en 240 er fin når den rulla ut fra fabrikk, men den der ser bra ut.. Han har jo gjordt flere ting med bilen bortsett fra vingen, så ja, ser jo hva du mener. Men poenget er fortsatt der, det er feil å si at den har et orginalt utseende :P

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skal jeg si meg enig i.. ikke det at jeg synes en 240 er fin når den rulla ut fra fabrikk, men den der ser bra ut.. Han har jo gjordt flere ting med bilen bortsett fra vingen, så ja, ser jo hva du mener. Men poenget er fortsatt der, det er feil å si at den har et orginalt utseende :P

Da er vi eninge :P Den er "nesten" original i utseendet da :P Men ikke langt unna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal godt gjøres å få 20" på en 240. det skal en del modding til først. de fleste 240 har plass til 17" er du heldig får du 18" på'n

For det første... 18'' er null problem med riktig innpress.. Passer faktisk utmerket, 17'' er vinterhjul..

Er sant at det må til en del modding for å få 20'' til å passe ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider