Gå til innhold

sjekk denne

Primera.GT

Anbefalte innlegg

Hmmm..ser ikke så tydelig på bildet..men er det den med det lilla japsetegnet på panseret (ser sånn ut på bildet), og lilla et-eller-annet helt nede i fronten?

Om du vet det da :)

For om det er den er den bilen -clean-, uten tvil. Litt synd det ikke står noe om hva det er da..jeg ville kanskje trodd det var en GT..siden prisen muligens kan fortelle det, pga den lave kilometerstanden. Ellers er det vel vanskelig å finne GT'er til under 140 nå..uten at jeg er helt oppdatert på det :)

Muligens en SRi?

Uansett en fin bil..jeg liker hvite P11'er..

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra plan å ikke skrive hva slags Primera det er da.. doh

Det står jo i overskriften; Primera Tøff! ;)

Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac.

1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres)

1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil)

1978 Dodge Ramcharger 318

1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri turt å kjøre rundt med den skriften på panseret..

For alt jeg vet kan han som lagde det vært skikkelig drittsekk...

kan jo stå hva som helst der :P

det er en sri....

å tegnet på panseret betyr nissan på japansk :)

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke han prøvd å selge den veeeeeeldig lenge? Eller er det bare en annen kar som selger den igjen? :)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke han prøvd å selge den veeeeeeldig lenge? Eller er det bare en annen kar som selger den igjen? :)

har vel prøvd en stund.. men nå vill han selge den.. han har kjøpt seg en supermotard (enduro sykkel med gatehjul) så :)

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vel prøvd en stund.. men nå vill han selge den.. han har kjøpt seg en supermotard (enduro sykkel med gatehjul) så :)

dåkker har null peiling på bil i det hele tatt,denne er en sri me mere stærs en noen av deres pingle biler. å dette er en helt ok vogn,på kost siste året 25t i styling,felger,chip,eksos,kn++++++++div, å på toppen så går den som en gt.

ja det e æ som er eier.

kompis til primera gt.

1998 Nissan Primera GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være slem eller no, men burde det heller ikke stått Nissan Primera SRi i annonsen... akkurat nå får jeg assosiasjoner med lokomotivet thomas som sier tøff tøff tøff når han kjører av gårde.

Prisen er også helt grei. Hvis noen andre kjøper en standard Primera Sri til 100.000, så må de koste på den mange tusen for å få samme styling på bilen. Ikke bare skal stylingen monteres, men den skal også lakkes. Effektanlegg koster også noen tusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dåkker har null peiling på bil i det hele tatt,denne er en sri me mere stærs en noen av deres pingle biler. å dette er en helt ok vogn,på kost siste året 25t i styling,felger,chip,eksos,kn++++++++div, å på toppen så går den som en gt.

ja det e æ som er eier.

kompis til primera gt.

Peil og peil lille venn. Men du får ikke gull og grønne skoger vettu. Om den går som en GT spiller ingen rolle. Det er ikke en GT. Og påstå at ingen her har peil beviser jo hvor høyt du overvurderer deg selv.

Ikke for å starte noe bårk men når det kommer sånne kommentarer klarer jeg ikke å holde meg unna.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider