Primera.GT Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 selges : http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=732725&username= Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Hmmm..ser ikke så tydelig på bildet..men er det den med det lilla japsetegnet på panseret (ser sånn ut på bildet), og lilla et-eller-annet helt nede i fronten? Om du vet det da :) For om det er den er den bilen -clean-, uten tvil. Litt synd det ikke står noe om hva det er da..jeg ville kanskje trodd det var en GT..siden prisen muligens kan fortelle det, pga den lave kilometerstanden. Ellers er det vel vanskelig å finne GT'er til under 140 nå..uten at jeg er helt oppdatert på det :) Muligens en SRi? Uansett en fin bil..jeg liker hvite P11'er.. Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 for de som vil se flere bilder... ;) http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=732725 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=729925 Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Hadde aldri turt å kjøre rundt med den skriften på panseret.. For alt jeg vet kan han som lagde det vært skikkelig drittsekk... kan jo stå hva som helst der :P Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WhipeOut Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Bra plan å ikke skrive hva slags Primera det er da.. doh Siter 1988 Toyota Celica 2.0 GT ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ x- 1997 Nissan Primera GX 2.0 Turbo (GTi-R) x- 1986 Toyota Corolla DX 1,3 12v (Vinter bil det!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WildThing Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Bra plan å ikke skrive hva slags Primera det er da.. doh Det står jo i overskriften; Primera Tøff! ;) Siter Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac. 1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres) 1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil) 1978 Dodge Ramcharger 318 1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Hadde aldri turt å kjøre rundt med den skriften på panseret.. For alt jeg vet kan han som lagde det vært skikkelig drittsekk... kan jo stå hva som helst der :P det er en sri.... å tegnet på panseret betyr nissan på japansk :) Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Har ikke han prøvd å selge den veeeeeeldig lenge? Eller er det bare en annen kar som selger den igjen? :) Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Har ikke han prøvd å selge den veeeeeeldig lenge? Eller er det bare en annen kar som selger den igjen? :) har vel prøvd en stund.. men nå vill han selge den.. han har kjøpt seg en supermotard (enduro sykkel med gatehjul) så :) Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 har vel prøvd en stund.. men nå vill han selge den.. han har kjøpt seg en supermotard (enduro sykkel med gatehjul) så :) dåkker har null peiling på bil i det hele tatt,denne er en sri me mere stærs en noen av deres pingle biler. å dette er en helt ok vogn,på kost siste året 25t i styling,felger,chip,eksos,kn++++++++div, å på toppen så går den som en gt. ja det e æ som er eier. kompis til primera gt. Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Ikke for å være slem eller no, men burde det heller ikke stått Nissan Primera SRi i annonsen... akkurat nå får jeg assosiasjoner med lokomotivet thomas som sier tøff tøff tøff når han kjører av gårde. Prisen er også helt grei. Hvis noen andre kjøper en standard Primera Sri til 100.000, så må de koste på den mange tusen for å få samme styling på bilen. Ikke bare skal stylingen monteres, men den skal også lakkes. Effektanlegg koster også noen tusen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 dåkker har null peiling på bil i det hele tatt,denne er en sri me mere stærs en noen av deres pingle biler. å dette er en helt ok vogn,på kost siste året 25t i styling,felger,chip,eksos,kn++++++++div, å på toppen så går den som en gt. ja det e æ som er eier. kompis til primera gt. Peil og peil lille venn. Men du får ikke gull og grønne skoger vettu. Om den går som en GT spiller ingen rolle. Det er ikke en GT. Og påstå at ingen her har peil beviser jo hvor høyt du overvurderer deg selv. Ikke for å starte noe bårk men når det kommer sånne kommentarer klarer jeg ikke å holde meg unna. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 han er billakkerer..... Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Og da har han peil? Fett. Jeg er servicetekniker og bygger romskip i hagen Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Og da har han peil? Fett. Jeg er servicetekniker og bygger romskip i hagen Og jeg er Automatikk Mekaniker, og mekker svin gode brød og kaker! :rolleyes: Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg