Bebis Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Jeg har kjøpt meg kondensator.. Etter hva jeg tror så må man lade denne. Åssen gjør man dette? Med og belaste den med motstand? Siter Bmw E36 328IT M-Tech. The Ultimate Driving Machine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Da tar du en motstand og har den mellom plussledningen og plussiden på kondensatoren... Har hørt at du kan bruke en lyspære mellom... Når den slutter å lyse, så er kondensatoren oppladet.. Fulgte det ikke en motsand med kondensatoren? Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Har hørt at du kan bruke en lyspære mellom... Når den slutter å lyse, så er kondensatoren oppladet.. Helt korrekt, bruk en prøvelampe eller en løs 12volt pære, funker helt supert det:) Mvh Pål B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg