m0nster Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Coupe'en finnes vel med 125hk SOCH med VTEC vel? Er det forresten denne motoren som mange sier ikke har ekte VTEC? Bare på innsugssiden ellerno? Del sol er en civic med targatak og to-seter, sånn grovt sett ettersom det jeg har forstått... Her er det forresten en god del info... Siter 93' Civic HB trykkoker 78' Ascona B (parkert, foreløpig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Coupe'en finnes vel med 125hk SOCH med VTEC vel? Er det forresten denne motoren som mange sier ikke har ekte VTEC? Bare på innsugssiden ellerno? Del sol er en civic med targatak og to-seter, sånn grovt sett ettersom det jeg har forstått... Stemmer. Esi coupe har 125 hk, og vtec. men bare sohc Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Del sol er en civic med targatak og to-seter, sånn grovt sett ettersom det jeg har forstått... OK. Jeg kikket litt rundt og fikk sett bilen :) Opprinnelig skrevet av m0nster Coupe'en finnes vel med 125hk SOCH med VTEC vel? Hvis det er sant! yodude babyhmm? babyhmm? babyhmm? thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Takk for den siden monster :D Coupe 1,6 ESI 16v 125 94-95 babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 OK. Jeg kikket litt rundt og fikk sett bilen :) Opprinnelig skrevet av m0nster Coupe'en finnes vel med 125hk SOCH med VTEC vel? Hvis det er sant! yodude babyhmm? babyhmm? babyhmm? thumpsup Får den med 1.6 ESi 125hk VTEC ja... Min var det orginalt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Sier du jeg ikke får den originalt? :confused: Har du den bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0nster Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Jo, den kommer originalt med 125hk SOHC VTEC. Er jo akkurat det han sa... hehe :D Siter 93' Civic HB trykkoker 78' Ascona B (parkert, foreløpig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Sier du jeg ikke får den originalt? :confused: Har du den bilen? Det jeg sier er at Civic coupe kom orginalt med 1.6 125hk VTEC, og at bilen min hadde sånn motor en gang i tiden... ;) Men de fleste er vel 1.5liter desverre, så det kan nok hende du må lete litt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 aaha. Daså :) , vel 1.5 1.6 er ikke mye å henge seg opp i. er tross alt "my first car" ;) (HÅPER JEG) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Del sol er en civic med targatak og to-seter, sånn grovt sett ettersom det jeg har forstått... Er vel en CRX du mener.. Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 aaha. Daså :) , vel 1.5 1.6 er ikke mye å henge seg opp i. er tross alt "my first car" ;) (HÅPER JEG) Jo.. 1,6 går mye bedre... Det som skaper litt forvirring er at 1,6 fåes som soch vtec, og doch vtec. Doch vtec er den du ikke får originalt i den gamle coupeen. 1,5 tingen husker jeg ikke hk på..var det 90? 1,6 soch vtec: en kamaksel 125 hk 1,6 doch vtec: to kamaksler, 160 hk Crx er en del sol... Samma hvilket navn man bruker vel? ;) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Er vel en CRX du mener.. CRX Del Sol... Bygd fra 92 til 97 hvis jeg ikke husker feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Jo.. 1,6 går mye bedre... Det som skaper litt forvirring er at 1,6 fåes som soch vtec, og doch vtec. Doch vtec er den du ikke får originalt i den gamle coupeen. 1,5 tingen husker jeg ikke hk på..var det 90? 1,6 soch vtec: en kamaksel 125 hk 1,6 doch vtec: to kamaksler, 160 hk Crx er en del sol... Samma hvilket navn man bruker vel? ;) 1.5 får du enten i 101hk eller 90hk, tror det er 101 de 1.5 som sitter i coupe :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 1.5 får du enten i 101hk eller 90hk, tror det er 101 de 1.5 som sitter i coupe :rolleyes: Dvs.... FOR LITE! Civic'en tåler mye mer... Men det vet jo du alt om ;) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Dvs.... FOR LITE! Civic'en tåler mye mer... Men det vet jo du alt om ;) Hehe... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg