Ok`n Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Det er også en løsning selvfølgelig. Men bare så du vet det: Sett av GOD tid til det i såfall. Det tar en del lenger tid enn man skulle tro. Jeg holder på med akkurat det nå, og det kommer til å ta sin tid. Men så blir jeg også alene så vidt jeg vet i hele orge med en modifisert MA8 Civic. Og det er jo litt kult da. onfiredevi Kommer bilder etterhvert. Må bare skaffe meg digi-cam først. Virke bra!sleng opp noken bilde så snart du får cam da,trenger litt inspirasjon:P men lambo-dørkitten som restyle og powerzone selger,er det ein "bolt on" sånn at det er berre te å erstatte med dei gamle dørfesta? Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Virke bra!sleng opp noken bilde så snart du får cam da,trenger litt inspirasjon:P men lambo-dørkitten som restyle og powerzone selger,er det ein "bolt on" sånn at det er berre te å erstatte med dei gamle dørfesta? Restyle og Powerzone selger de samme lambo dør kittene... ;) Skal vissnok være ganske så "bolt on", men noe tilpassing blir det nok alltids... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 surfa litt og fant vist det eg leitte ette,denne sida her har milt sakt siiiiiiiiinsjukt med deler til honda civic++!!Deleutvalget i norge e til å le av,prisene er til å leve av og... sjekk ut: http://www.andysautosport.com/ sombrero Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 jeg lurte på om dere kunne hjelpe meg og finne ut sann ca hva en civic coupe VTEC koster ? :) Og hvor man leter etter det! Er så fresh på dette her ass helpme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 En kompis solgte sin sohc v-tec for 80.000 nå. bra bil. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Raven^ Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Heter VTEC Ikke v-tec / vteck / v-teck eller no anna av det folk finner på, men VTEC!! Joda mellom 60-80,000.- kommer litt an på hvor god stand bilen er i o.l. Lykke til med letingen etter bil du! Sider der du kan skaffe biler: http://www.autodb.no http://www.need4speed.net http://www.nippon.no Mine favoritter vertfall sombrero Siter [x]86 sierra is *knust* [x]94 Civic lsi *solgt* [x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil) Nå 98 Integra R Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 VTEC (se.. skrev det riktig) coupe til 60.000 som er fin kan du bare glemme... Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 slutt å krangle nå gutter babyhmm? Men takker for all hjelp, må nok spare så kommer kjøpet :disco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Hei! bare lurte på en ting. Jeg har søkt og søkt etter den svarte ESI-VTECEN PÅ F&F. Men jeg finner ingen ting om den bilen. Så jeg lurte på om noen kunne gi meg noen linker angående akkuratt den bilen? Takkker for all hjelp babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Hei! bare lurte på en ting. Jeg har søkt og søkt etter den svarte ESI-VTECEN PÅ F&F. Men jeg finner ingen ting om den bilen. Så jeg lurte på om noen kunne gi meg noen linker angående akkuratt den bilen? Takkker for all hjelp babyhmm? http://www.club-honda.org Meld deg inn på forumet og spør der, litt større mulighet for og få svar vil jeg tro ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 virker som om det er stille der. men men, takker for hjelpa da babyhmm? Får vel bare vente til jeg får min egen yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Kjøp min davel? ;P Lyst på ny bil jeg... Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 ikke den jeg er ute etter assman . Les lenger opp så finner du nok hvilken jeg skal ha babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Kjøp min davel? ;P Lyst på ny bil jeg... haha..du har da lyst på ny bil konstant du! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg