Gå til innhold

MasItaly

Ranger emnet

B230ft

Anbefalte innlegg

kjøpte nettopp 4stk 17" MasItaly Sagittas felger me helt greie dekk. det va et flenge i det ene dekket, men ikke noe betydelig, pluss noen småskraper i felgene, men ser helt 100 ut hvis du ikke leter etter feil. dekken var kjørt 1sesong(sa selgeren)

jeg fikk disse fo 3.500,- er ikke dette litt billig? hva ligger disse på nye?

http://www.wheelspecs.com/specs/wheelmodels/1699

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem så jævelig ålreite ut, trur du var heldig me d kjøpet der gitt! Kunne du ha lagt ut et bilde av bilen når du får felga på?

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem så jævelig ålreite ut, trur du var heldig me d kjøpet der gitt! Kunne du ha lagt ut et bilde av bilen når du får felga på?

har fått'em på nå:D:D men makter ikke drasse ut me kameraet nå..bildet blir ikke bra me blitz.. men jeg har et prob! bilen overtar jeg fra faderen, og er en 99%strøken 740 89 modell som er faktiskt 100%rustfri(!!) jeg planla egentli 940, men tenker jeg har 740'en til neste sommer..mer peng i kassa da! men det er ikke så tøft å kjøre på 17" å lavprofil uten senk!!! noen som har senkeset å selge!? tror jeg greier meg med kun 35eller40mm fjører til å begynne med, kjøper heller dempere hvis jeg ser jeg må ta av noen runder på fjærene..

men blir happyhappy hvis noen har noe brukt, så slipper jeg å bruke så altformye me en gang..(men jeg tror jeg gjorde kuppet av året me de felgene ass!! masse sånn serienummer å drit innstøpt på baksiden, så bare kjappt over det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått'em på nå:D:D men makter ikke drasse ut me kameraet nå..bildet blir ikke bra me blitz.. men jeg har et prob! bilen overtar jeg fra faderen, og er en 99%strøken 740 89 modell som er faktiskt 100%rustfri(!!) jeg planla egentli 940, men tenker jeg har 740'en til neste sommer..mer peng i kassa da! men det er ikke så tøft å kjøre på 17" å lavprofil uten senk!!! noen som har senkeset å selge!? tror jeg greier meg med kun 35eller40mm fjører til å begynne med, kjøper heller dempere hvis jeg ser jeg må ta av noen runder på fjærene..

men blir happyhappy hvis noen har noe brukt, så slipper jeg å bruke så altformye me en gang..(men jeg tror jeg gjorde kuppet av året me de felgene ass!! masse sånn serienummer å drit innstøpt på baksiden, så bare kjappt over det)

har slike felger på 240n min:

051104(1).jpg

de koster i hvertfall mer enn 3500 nye. tror han som kjøpte disse felgene ga 10000 med dekk.

56 chevy

Lenke til kommentar
Del på andre sider