Phantom3D Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Lurer på om det er noen med smart her, kanskje smart roadster? Set noen som går her og der, men ikke fått pratet med noen ennå. Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Er din sølv og lys dus grønn? Så en ung fyr svinge til venstre bak meg holtet igår Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet Juni 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Det må jo har vært meg, bor 3min fra holtet.. skal du på streetmeet i dag eller? Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TTgutt Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Ja da er en lille røde på vei til å få ny eier....savner den nesten allerede, må inrømme at 4-2 er utrolig morsom å kjøre, blir jo som en liten gocart....lol Som man sier eple faller ikke langt fra stammen....så det ble en ny Smart, riktignok en roadster, men med mye snacks under panseret, eller rettere sagt bak i bagasjen... Motor blir bygget om nå, og det forventes, 125hk....det skal bli gøy...for den veier jo faktisk omtrent like mye som 4.2..... Målet vil bli å kjøre fra disse brabus, roadsterne hehe for å bevise at en original kan like fort om ikke mye fortere.... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet Juni 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Min er ikke en brabus, men kjører som faen fra de.. hva har du tenkt å gjøre? Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TTgutt Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Min er ikke en brabus, men kjører som faen fra de.. hva har du tenkt å gjøre? Det som nå blir gjort er bytte av turbo, ny remap, luftinntak, olje kjøler/intercooler, ekstra oljetank? tror det var noe sånn de mente, større "jets" tror det har noe med injection å gjøre... bytte av kam osv.... clutch tåler ikke mer en 130hk, så må holde meg litt under, eller i grenseland.... Ny større bremser, ebc green stuff klosser, quad eksos, 4 utløp...hehe om du skjønner er jeg ikke mekaniker, men han sa den ville bli meget rask, farlig rask...så det skal bli spennende å se... De er flinke de engelskmennene, ikke så dyre heller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet Juni 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Ja, mange engelske folk som er bra på smart! Tar jo helt av der! Mener å huske at du bodde i england..? Lambodører er jo heller ikke så ille da..? Du får si hvordan det går altså! Tenkt på å bestille en del stasj.. me vet ikke helt hva det blir til (Breddere, felger, senkesett ol) Keep me updated :D Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TTgutt Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Ja, mange engelske folk som er bra på smart! Tar jo helt av der! Mener å huske at du bodde i england..? Lambodører er jo heller ikke så ille da..? Du får si hvordan det går altså! Tenkt på å bestille en del stasj.. me vet ikke helt hva det blir til (Breddere, felger, senkesett ol) Keep me updated :D lambodører er kult men koster way2much 1600£ nesten 20 store....hehe for å friste deg litt kan du jo gå inn på denne siden, http://www.smartsrus.com/smart_roadster_lambo.htm'>http://www.smartsrus.com/smart_roadster_lambo.htm Dette firmaet er seriøst og bra, og de kan ordne alt det du vil ha. http://www.smartsrus.com http://www.funkysmart.co.uk er et meget bra smart forum som du også bør ta en nærmere titt på :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TTgutt Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Fra Ullevåll, (mcdonalds, på andre siden av veien), og ned mot univeristet og ut i kirkeveien....morro var det jo da....hehe Den var en sølvgrå roadster, med spikeline felger....husker ikke skiltet i farten, men ung kar, som smilte i det han passerte....... :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Var nok ikke meg nei :( Hvor holder du til? Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TTgutt Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Var nok ikke meg nei :( Hvor holder du til? Sånn ca Majorstuen vil jeg si.... Neste gang skal jeg kjøre fra han lol, bare vente til jeg også er med i roadster gjengen..... :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Det må jo har vært meg, bor 3min fra holtet.. skal du på streetmeet i dag eller? Har ikke kikka så mye her inne siste uka. Vært litt irritert fordi jeg ikke får smarten min på en god stund ennå. Skulle ikke på streetmeet nei, og vet ikke om jeg hadde lyst heller, med den kjedelige avensisen min;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg