Gå til innhold

legge om dekk?

Ranger emnet

volvo242TIC

Anbefalte innlegg

har tenkt meg til shariff snart.. og lurer på følgende... hiver de på dekk på felg mens jeg venter, eller må dette bestilles på forhånd? skal kjøre fra de dype skoger i østfold, så er uaktuelt å handle dekk en dag, for å så måtte hente de to dager senere... doh

noen som vet?

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke så lettvindt..

Du må nok påregne ca 1 max 2 timer ventetid før du har dekk/felg på bil..

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjør inn, heis opp bil, vent i 30 min og kjør ut, da er nye felger samt dekk på bilen din :) ps, si at du har ringt og fått en lavere tilbudspris en det han oppgir ;)

Mvh Erik

Hvis det bare er en halv time ventetid der nå i sesong blir jeg sjokkert..

veit det har vært flere timers ventetid der før i alle fall.

http://www.bilprodukter.no

- Nissan Skyline

- Nissan 200sx *solgt*

- Bmw E36 318is Coupè *solgt*

- Mitsubishi Lancer Evo III GSR *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke så lettvindt..

Du må nok påregne ca 1 max 2 timer ventetid før du har dekk/felg på bil..

Nå er det ikke så ille som det var rett over påske. Det enkleste er når man kjøper dekk og felg samtidig. Da går det rimelig fort å få lagt dem på.

@SMITT : det er helt kaos rett over påske. Det har roet seg noe nå.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var der i dag... for første gang faktisk.. en kompis kjøpte seg noe felger og dekk til en audi... jeg var på jakt etter noen 17"ere til 240 bruksbilen, men han hadde jo ikke en dritt.. syns også at service'n var noe på tryne.. døm ekspiderer jo 5 kunder om gangen, prater i mobil og vanlig tlf samtidig.. tok jo evigheter før vi kom oss av gårde igjen... vi var der rund 1400 i dag... men kameraten min var iallefall fornøyd med handel, jeg var lettere snurt siden han ikke hadde noe til kjerra mi.. så det var 4 timers total kjøring rett i dass, pluss venting der oppe....men men, fikk jo en tur da :rolleyes:

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider