Sandvik bros. Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Electronic Arts har nettopp annonsert Burnout: Revenge, det fjerde spillet i Burnout-serien. Criterion Games, folka bak de forrige utgavene, vil også utvikle Burnout 4, og spillet kommer til PS2 og Xbox i september. Det er sikkert ingen overraskelse at Burnout: Revenge vil inneholde mer av det eksplosive og krasjfylte fra tidligere spill, men vil også komme med nye moduser og sikkert flere biler, baner osv. Et av disse nye modusene er Revenge-mode, hvor spilleren må kjøre mot klokka midt i rushtrafikken. EA vil vise oss mer fra Burnout Revenge på E3-messen som begynner omtrent midt i mai. info: gameroobie.com Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Uff, jeg ble såååå skuffa etter jeg prøvde Burnout 3 etter at den hadde fått så bra kritikker. Fant fort ut at dette ikke passet meg i det hele tatt. Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg