ArneBelinda Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 I vente på at mine 18" lettiser skulle bli sandblåst og lakkert, endte den med impulshandel av nye hjul. Fant noen fine 19" som lå tilsalgs på QXL.no Kjøpte de av han på søndagen, så var det rett hjem å vaske de og montere. Jeg synes selv det ble meget lekkert!! Bora'n skulle ha vært en tanke lavere, men men.... Beklager dårlig kvalitet på bildene, bedre kommer når jeg får igjen digitalkameraet fra reperasjon... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elltho Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Niiiiiiiice :titties: Siter -->88mod Hilux,68mod Boble roadster (x)94mod Bmw 318is,91mod Golf2 TD,96mod Polo 6N 1,6l,81mod Hilux type stOr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Frekke hjul det der!!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Etter 5 ukers ventetid på reperasjon, fikk jeg nå nytt kamera. Gikk for en nyere modell enn jeg hadde, så det ble Sony DSC-w7. Her er bildene tatt idag etter bare å ha spylt av den værste møkka... Kan også legge til at bilen vurderes solgt om ikke altfor lenge ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Etter 5 ukers ventetid på reperasjon, fikk jeg nå nytt kamera. Gikk for en nyere modell enn jeg hadde, så det ble Sony DSC-w7.Her er bildene tatt idag etter bare å ha spylt av den værste møkka... Kan også legge til at bilen vurderes solgt om ikke altfor lenge ;-) Mye fikk du felgene for da? Er ikke intr i selge meg dekka på dem? ;) heeh Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 I vente på at mine 18" lettiser skulle bli sandblåst og lakkert, endte den med impulshandel av nye hjul.Fant noen fine 19" som lå tilsalgs på QXL.no Kjøpte de av han på søndagen, så var det rett hjem å vaske de og montere. Jeg synes selv det ble meget lekkert!! Bora'n skulle ha vært en tanke lavere, men men.... Beklager dårlig kvalitet på bildene, bedre kommer når jeg får igjen digitalkameraet fra reperasjon... solgt de gamle? Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 solgt de gamle? Har ikke solgt de enda nei, men fått et bud på 7.000,- Og de kommer til å gå for det, hvis det blir "høyeste bud" Håper på å få de tilbake til uka... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Bilder av de gamle? boltsirkel og inpress?:) Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Bilder av de gamle? boltsirkel og inpress?:) Dette er jo selvfølgelig før lakkering o.l. MYE kuulere og penere nå!!! Boltsirkel 5x100, regner med at inpresset er 35, men er ikke 100% sikker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Så jo greie ut dem :) skal tenke litt på det :) Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Fine hjul, passa bra på bilen. Litt OT, men hvor fikk du gamle-hjula fiksa? Fikser de evt kantskader der også? Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Fine hjul, passa bra på bilen. Litt OT, men hvor fikk du gamle-hjula fiksa? Fikser de evt kantskader der også? Heisann! Takker for "skryt"!!! Har ikke "fiksa" de noe særlig... Bare sandblåst de og sendt de til lakkering... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Bilen er tilsalgs! Begynner på 170.000,- som kan prutes noe ved kjapp avgjørelse. Selges grunnet overgang til A4TQ yodude Her er litt info: 2001 modell Highline runda 77.000km nå 1,6 105Hk Nettopp Eu-godkjent Nettopp 75.000km service hos Møller (mobilitetsgaranti) Det som er gjort med bilen er følgende: Senket med 35mm Eibach fjører (ikke 100% sikker på dette) 19” sommerhjul med 235/35 foran, 245/35 bak og låsebolter V6 leppe foran som er lakkert Egenprodusert ”V6 leppe” bak som er lakkert Hella micro spredere med lakkert plastikk rundt Øyelokk som er lakkerte Rieger bakrutespoiler som er lakkert FK baklykter modell Crystal/Clear (har også de orginale) Proff solfilm på alle ruter Supersprint bakpotte Sony CD/Radio som også spiller MP3 (CDX-MP40) Orginalt utstyr: Highline utgave med Regnsensor til vindusviskere Automatisk avblending av innvendig speil Digitalt klimaanlegg Setevarme i framsetene 4 x el. Vinduer El. Justering av speil Oppvarmet bakrute og speil Høydejusterbare framseter Dobbel kjørekomputer 40/60 delt nedfellbar bakseterygg Stoffmatter og gummimatter Gummimatte i bagasjerom Nøkler med fjernstyrt sentrallås og alarm 8 høyttalere som gir meget bra lyd!! 16” orginale vinterhjul (piggfritt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Så jo greie ut dem :) skal tenke litt på det :) Sånn ser felgene ut nå ;-) Og de er tilsalgs for høystbydende... 2 nye dekk og 2 bra dekk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Vil bare si ifra at jeg tar gjerne imot innspill på pris o.l. Bilen skal selges, så SERIØSE bud vurderes fortløpende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg